24.9.14

Lately...

Shame on me, znam, i za svaku sam osudu. Ipak, obećavam da nisam preko noći postala buba lenja... Prosto, neke kockice su se složile, neke prilike su se namestile i blog je izvukao deblji kraj. U par crtica donosim vam update... Gde-je-šta-radi-lalica kind of post.
Dakle, prvo je počelo sa časopisom Grazia i to je saradnja na koju sam jaaaaaako ponosna. Do sada su izašli moji tekstovi u četiri broja i uglavnom su bili na tri, četiri strane. Prvi tekst za srpsko izdanje ovog prestižnog časopisa bio je o čuvenom fotografu Peteru Lindberghu, koji je u maju imao izložbu u Zagrebu. U poslednjem, još nekoliko dana aktuelnom, jubilarnom 100. broju izašao je moj tekst o one and only Kate Moss, a ubedljivo najuzbudljivija stvar koja mi se desila zahvaljujući ovoj saradnji jeste prilika da ćaskam sa savršenom Louise Roe i intervjuišem je za julski broj (da, zaista je tako divna i slatka). 
Par fotkica kojima sam dokumetovala taj zaokret u mojoj "karijeri" modnog novinara sa mog Instagram naloga (@milarancic) slede. Jer #srećasrećaradost.




U međuvremenu mi je stigao poziv da pišem za jedan novi lifestyle časopis - Trend. Mic, po mic i od par stranica dogurala sam do čitavih dvanaest (što je zapravo ceo modni deo), te pozicije modnog urednika. Tekstovi u Trendu su potpuno drugačiji od onih koje sam radila za Graziju, i tu vam uglavnom preporučujem odeću i aksesoare koji su moderni tekuće sezone, predlažem vam kako da ih iskombinujete i sl. Raduje me i što sam imala prilike da se oprobam u ulozi stiliste, pa sam tako birala odevne kombinacije za snimanje naslovnice najnovijeg, oktobarskog broja. (Ph. Giorgio Gruizza)
Da, da, sve se to dešavalo u poslednjih pola godine.







Pisanje za Wannabe magazine, nažalost, ne uspevam da uglavim u ovaj blesavi raspored aktivnosti, ali sam ipak za Wannabe bride uradila intervju koji mi je jako drag zato što je sa jednom ženom pretalentovanom - tvorcem bloga Jedan frajer i bidermajer.
Kad smo već kog teme venčanja, malo sam nešto petljala i sa Lale i karmini pozivnicama, tako da se sada u ponudi nalazi i usluga kaligrafskog ispisivanja imena i adresa na koverte, kartica sa rasporedom sedenja i sl. (Ph. Cipelica Štiklica)
Pripremamo i neke nove stvari, ali o tome uskoro...




Takođe ću vam uskoro predstaviti i mini kolekciju pozivnica za dečije rođendane, a nedavno sam imala prilike i da organizujem i dekorišem jedan baš divan... (Ph. Dragana Vlašić)








Na kraju, tu i tamo nađem vremena da se vidim sa mojim blogerskim ženama (Cipelica Štiklica, Fashion Magnolia, Dictionary of Fashion), pa smo tako, na poziv Wannabe magazina, obišle Digital night event u klubu Reset.



Eto. Malo li je? :)
Ljubac! M.

3 comments:

  1. Divno cestitam draga i uzivam u ovakvim postovima :) i da procitala sam sve tekstove u Graciji :)

    ReplyDelete
  2. Cestitam,sto rece "malo li je" :)
    http://fashinmagicbyjelanas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...