22.4.14

Club Reset


Odavno mi proleće nije ovako udarilo u glavu! (To što ovih dana odbija da koegzistiramo, to je već druga priča... Iš, kišo!) Elem, kako se sunce promoli - ja trk napolje. Srk, po srk omiljene mi kafe, pa modni časopisi, pa bašte, pa outdoor lenstvovanje sve u šesnaest! Oh, a počela sam čak i da trčim (ako me poznajete lično, znate i da ova informacija zaslužuje tri znaka uzvika koja slede)!!! Malo po keju, malo pored Palićkog jezera...
Vikendi i produženi vikendi su rezervisani za lokacije van grada. Novosađani najčešće gravitiraju ka Fruškoj gori i brojnim salašima u okolini. Jedno od must check out mesta je svakako klub Reset koji se nalazi u Sremskoj Kamenici. Modernost & divnost u punom sjaju, bazen, zelenilo... Slike govore više od hiljadu reči te vas ostavljam da uživate u istim (za više fotki klik, klik na Club Reset facebook stranu). A ja planiram - lenjo popodne, lenjo izležavanje, koktel uz zalazak sunca i svetla grada u daljini. Pa ko može, nek' odoli! ;)






Ljubac! M.

5 comments:

  1. Svidja mi se ovaj post :)

    I ja sam se vratila redovnom blogovanju, pa svarti uz kaficu da bacis pogled

    http://jovanamiljanovic.com

    Komentari i sugestije su dobrodosli :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...