16.3.14

Plezir


Omiljeni mi dnevni ritual izgleda baš ovako... Moi, kafa, upaljen TV, koji ne gledam, i neka dobra paprinata ili digitalna literatura, koju gutam. Sve u stilu ne-postojim-ni-za-koga-u-narednih-pola-sata. Sat-ako-imam-sreće. I to mi je plezir veliki.
Odnedavno se u moju must read listu fino ušuškao jedan domaći online časopis. Privukao me već svojom drugom naslovnicom, koja kao da je ispala sa najboljih tumblr naloga, i svojim medenim nazivom. Ukoliko već ne čitate Plezir, svakako je vreme da počnete.
Plezir je onaj (domaći) proizvod koji vas kupi na prvo listanje. Radi ga tim entuzijasta (mahom blogera) i radi ga jako dobro. Grafički je divan, tekstovi su pitki i edukativni, a teme više nego zanimljive. Ima sopstvene sjajne modne editorijale. Svaki broj ima ulogu u podizanju ekološke svesti i društvene odgovornosti. Ulogu u umetničkom opismenjavanju čitalaca. Kao neko ko je u Musée d'Orsay,  Louvre, ili Musei Vaticani ušao gotovo pobožno i do ušiju srećan, ove redove sa kraja svakog izdanja čitam sa velikim zadovoljstvom. Posebno su mi inspirativni tekstovi u kojima autori na modu gledaju preko ramena, te svašta naučim o istoriji makenensta/pruga/animal printa/second hand radnjica, i sl.
Ako ste kao mali obožavali da preturate po kolekciji razglednica vaših roditelja, tekst o Postcrossingu će vas raspametiti (po više informacija o Postcrossing sajtu preko koga možete razmenjivati razglednice sa ljudima iz svih krajeva sveta, trk na novi broj). Zatim, tu su izveštaji sa Fashion Weekova, recepti, DIY projekti, Online špartanje, i svašta još nešto slatko.
Malo National Geografica, malo Voguea (zašto da ne?), malo Martha Stewart momenata. Sve u svemu, časopis koji se čita od korica do korica.









I na kraju, da se pohvalim... U prošlom broju, na čak šest stranica pisalo je o mom malom Lale i karmini projektu...

A moj blog našao se i među online preporukama glavne urednice. I to baš u onom divnom, svetlucavom, prazničnom, bling-bling, sparkling broju. Rastop živi od miline zbog redaka koji je napisala...

Ljubac! M.

5 comments:

  1. Drago mi je da cujem ovako divne reci i da cinim deo ovog tima! :)
    xx

    ReplyDelete
  2. Kako mi je drago da vidim ovakav tekst o Pleziru! ^^
    I drago mi je, ali bas bas, da postoji osoba koja se raduje tekstovima o umetnicima :D Ulepsalo mi je dan ovo :) <3

    ReplyDelete
  3. Mi smo novi blog s novostima iz mode u Hrvatskoj i informacijama o kojima se rijetko priča iako bi se u velikoj mjeri trebalo! Dođi i baci oko! ;)

    http://thisismspeaking.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...