28.12.13

Dear Santa...


Do Nove godine i Božića je ostalo jako malo, pa odmah prelazim na stvar... Lista željenih poklona ove godine izgleda baš ovako:

1. Pidžamica. Topla. Udobna. I nadasve lepa (estetski momenat pre svih)!
Evo ovako nešto imam na umu. Priznajem, praznični motivi su me kupili... Extreme Intimo ponovo pogađa pravo u srce, i novčanik!


2. LUXE City Guides. Kakvi su - pojma nemam. The Times, Vanity Fair, The New York Times i ostali, smatraju da su odlični. Ja se opet vodim pakovanjem. Sudim po koricama, briga me baš! Savršene su za neko vidno mesto u kućnoj biblioteci, ali i za maštarenje ili planiranje nekog narednog putovanja.


3. Šešir. The komad ove sezone.
Pre neki dan šetam Budimpeštom. Štiklice na nogama, šešir na glavi. Dunuo vetar, šešir poleteo, a ja trk za njim! Moj I. samo prevrće očima. Blam ga žene, valjda. :)
Eto, ja bez šešira nigde, a za oko mi je zapao baš ovaj, Zarin.


4. Uz šešir najbolje se slaže još jedan The komad sezone. Kaput, razume se.
Ja opet gledam u Zarine izloge, pa biram... Roze Céline-like, ili ovaj drugi Stella McCartney-like. Ili možda odlični kamel da ga, kao neke street style kraljice, neočekivano kombinujem uz - sivu!


5. Pandora u srcu.
Ove godine sam za rođendan dobila Pandora narukvicu sa jednim priveskom. Usput sam nanizala još koji... Privesci sa zimskim motivima su apsoštrumfno neodoljivi, pa bih ispod jelke volela da nađem prepoznatljivu belu kutijicu sa roze mašnom.



6. 2014. naučiću da se šminkam! Ali onako, zapravo. Pa ću pored maskare, tonirane kreme, rumenila i sjaja, u upotrebu uvesti i neke shimmere, highlightere i bronzere. Zato pre svega treba da nabavim dobre četkice za šminkanje. Merkala sam MAC-ov set, ali bih bila zadovoljna i Deborah solidnom verzijom.


7. S tim u vezi, listi želja pridodajem i NAKED 2 set senki za oči.


8. Čeznem da postanem ponosna vlasnica Hunter gumenjaka. Crnih, za početak...


9. Ali i ovih premoćnih H&M čizama iznad kolena.


10. Jednini način da mi šaka padne neki dobar gadget jeste taj da ga dobijem na poklon. Od onih sam što uvek pre ulože u novi par cipela nego u dobar telefon. Moj je trenutno u fazi raspada, pa Deda Mraze - znaš šta ti je činiti! Neki Samsung Galaxy S, Note, broj taj i taj... Ne biram.


Sećate se da sam vas prethodnih godina u ovo vreme zatrpavala pretprazničnim postovima? Ne, nisam se od euforičnog frika pretvorila u Grincha. Praznici koji predstoje su mi bitniji nego ikad, pa sam usled silnih priprema zapostavila blog.
Zato i moja wishlista toliko kasni i, koliko vidim, moj Deda Mraz je kupovinu već obavio. Sad ozbiljno merkam onu kutiju ispod jelke, zapakovanu u natron papir i ljubičastu mašnu. Oh, da... I priželjkujem supermenski X-ray vid!
Ljubac! M.

9 comments:

  1. Sesir i kaputi <3
    Srecna Nova godina!!

    ReplyDelete
  2. Sve mi se svidja, odlican izbor...nego gdje si nasla ove H&M cizme, ne vidim ih na sajtu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo ih je u Beogradu... Na sajtu ima mnogo manje stvari nego sto ih ima po njihovim radnjama :)

      Delete
  3. odlicna lista,sve mi se sa nje dopada,mozda je i prepisem za mog deda Mraza :),nije da ja nemam zelja vec nekako si sve lepo slozila i srocila pa sam se pronasla u njoj!

    ReplyDelete
  4. ja ti zelim par hunterica pre svega <3

    ReplyDelete
  5. Jao i ja bih Naked paletu i jedan kaputic ali ne bih imala nista protiv Pandorine narukvice,dobro ajde,sve mi se svidja necu da lazem :)

    www.newayofteenagelife.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...