6.12.13

Bittersweet Colours


"Zima, zima, pa neka je, ne boji se..." ...ko se opskrbio: čajevima, receptima za ukusne mafine, nekim dobrim vinom, toplim papučama, slatkom pidžamicom i ćebencetom, must see filmovima i serijama i linkovima ka must check out blogovima. Ja, dakle, ušuškano gluvarenje čekam spremna (jelka se kiti za vikend, hip, hip, hooray!), a vama danas preporučujem jedan sjajan modni blog. Zavređuje momentalni bookmark, verujte mi na reč!
Ukoliko obožavate Blair Edie sa bloga Atlantic-Pacific (a, realno, ko je pa ne obožava?!), obožavaćete i Veronicu P., vlasnicu bloga Bittersweet Colours. Veronica ima taj neki super cool stil i predobre odevne komade koje, baš kao i Bee, odlično kombinuje.
Ipak, moja preporuka se zapravo odnosi na njen Instagram profil. Jer više od fotografija sa njenog bloga volim njene Instagram fotke. Posebno one #fromwhereistand. Kad ih gledam, nekako imam osećaj kao da kroz život (čitaj: ulice Njujorka) idem u njenim cipelama. Sign me in! Bukvalno. A figurativno... Sasvim mi je udobno i u mojim. ;)































Ljubac! M.

14 comments:

  1. Odlicno, obozavam fromwhereistand fotke, pogotovo ovako dobre! :)

    ReplyDelete
  2. Odlicni su outfiti! Bas cu pogledati njen blog! :)

    ReplyDelete
  3. joj meni kao pravu zaljubljenicu u cipelice posebice špic cipelice je ovo teško gledati, jer se ne mogu odlučiti koje su najbolje :D sve ih želim, hehe :) i iako ima super štikle i stajlinge nekako više volim Blair, ne znam zašto :D

    ReplyDelete
  4. Defintivno jedan od omljenih profila, sjajna je :)

    ReplyDelete
  5. Ajme meni, kakve brutalne slike i kombinacijeeeee.... <3

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. WOWWWW.Fenomanealna je. Sve bih joj otela:)))
    Hvala ti na preporuci!

    ReplyDelete
  7. ma joj kako cu je slatko kopirati


    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. slike su predobre,kao i kombinacije,moracu posetiti blog :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Slike su divne... Posetila sam blog i stvarno je super. Svaka cast na postu. Pratim te :)

    http://accordingtoablonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prelepe su slike :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...