17.10.13

Laloushka


Velika sam devojka. Ne smem ni da... khm... khm... izreknem koliko imam godina (neka vas ovaj šareniš i životno tra-la-la opredeljenje ne zavaraju). Ipak, veliko sam i dete - nekad tomboy, nekad girly, girly devojčica. Ovoj drugoj strani moje podvojene ličnosti uvek su se dopadale lutke. Uzmete li u obzir i moju opsednutost fashion trange-frangama, razumećete zašto sam oduševljena Laloushkama!
Laloushka lutke su 2010. godine osmislile dve dame iz Varšave - Marta Hryniak i Agnieszka Niezgoda,  a radi se o najbolje obučenim lutkicama u gradu! 
U redovnoj ponudi sajta nalaze se super slatke lutke (npr. Bambola in a Mustard Skirt ili Bambola in a Pink sweater) u Kids varijanti (veličine 42 cm) i Pendants varijanti (male, zgodne kao aksesoar na torbama, privezak za ključeve i sl.). 


I nije to ono što je najzabavnije. Postoji mogućnost izrade personalizovanih lutaka, te možete nekome pokloniti lutku sa njegovim ili, na primer, svojim likom! Lutke se (po ne baš maloj ceni) izrađuju na osnovu fotografije i to tako da odgovaraju originalu do najsitnijih detalja.
Moju ljubav je, ipak, zavredila jedna sasvim posebna kolekcija - Great Designers. Pa bih navrh svojih coffee table fashion-about knjiga posadila jednu Coco ili Stellu.

Coco Chanel, Stella McCartney

Sonia Rykiel, Donatella Versace

Miuccia Prada, Carolina Herrera

Velika sam devojka. Obećavam.
Ljubac! M.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...