29.8.13

Mary Katrantzou for Moncler


Leto bih na repeat, molim! Kasno počelo, brzo prošlo... Pa nema smisla! 
Iako sam endless summer životnog opredeljenja, moda ipak čini da svaku narednu sezonu jedva čekam. I zimu i jesen, što da ne...
Tako mi je još jedna predobra modna saradnja zapala za oko. Toliko da zamišljam ciču zimu na ulicama, recimo, severne Evrope. Sankt Peterburga ili Stokholma. Pa ušuškanost. I crven nosić koji se kravi vrelim čajem. Smišljam i neki fantastični odmor u nekom fantastičnom mestu na Alpima. Pa skije, pa drvene brvnare i kamin.
Za sve su krive ove sjajne zimske jakne koje je divna, predivna Mary Katrantzou dizajnirala za Moncler. Gledam, želim, uživam!


















Ljubac! M.

4 comments:

  1. idemo u planine ovako obucene, jes jes!

    ReplyDelete
  2. oci mi ispadose, sve mi se dopadaaaaaaaaa!!!:)))





    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Hah, zamisljam sebe u nekom od ovih komada. Pa pojeli bi me :D haha... ali ipak izdvajam cetvrtu-omiljena...

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...