6.7.13

Swimming Pools


Krenem tu i tamo nešto da vam pišem... Sednem ispred kompjutera i - ništa! Ova vertikalna cursor/pointer/whatever crtica trepće li trepće, ali stanje uma ne izlazi iz blank modea. Neko bi rekao "It's too damn hot!". Za pisanje - možda. Ali za maštarenje je baš taman! O nekom bližem jugu ili jako dalekom istoku, vodi, lenčarenju, voćnim salatama i ledenim koktelima. Stoga, ozbiljnije modne priče ostavljam za neku debelu hladovinu ili kišni dan, a za danas sam vam pripremila vizuelizaciju zen misli koje me opsedaju.
Bazeni u mom zamišljenom, hedonizmom-only ispunjenom svetu zauzimaju visoku drugu poziciju. Plaža je, naravno, zauvek na počasnom prvom mestu (beach devojka sam do koske), ali nisam imuna ni na te minijaturne imitacije morskog plavetnila. Oh, nikako (sećate se fotografija iz ovog i ovog posta?)! Pa još kada su divno dizajnirani... Pa još kada puca pogled na horizont... Pa... 
Omiljeni ledeni napitak sam zgrabila, te nastavljam sa kliktanjem i zamišljanjem, ponovo i ponovo. Pridružite mi se!





































Ljubac! M.

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...