13.6.13

The Tourist by Mango


Poznato je da mnogo volim Mango. Uvek malčice više od ostalih srcu mi dragih brendova. Zato što nam je došao prvi! Još se sećam, u vreme sjajne kampanje sa Karolinom Kurkovom...
Milion uspomena me veže za tu novosadsku radnjicu. Puno poklona je izabrano baš tu. Dobijenih i datih. A odluke o "bitnim" outfitima padale su u grozno osvetljenim Mangovim kabinama, mnogo pre nego što su nas posetile Zara & co.
I uprkos kritikama koje sam u poslednje vreme upućivala na račun odabira artikala od strane onih koji artikle za domaće tržište i biraju, neizmerno mi je bilo žao kada su nam Mango u Novom Sadu nedavno zatvorili. Razloge ne znam. Ne znam ni da li će ga ponovo negde otvoriti. Ali za mene je to bio kraj jedne ere. Ere od nekih 13-ak godina za vreme kojih sam u Mango često svraćala (da "pomazim odeću", što bi moj brat rekao:). Toliko često da je čak i moj I. poznavao sve prodavačice i redovno im se javljao na ulici! :)
Stoga je ovaj post jedan bunt. Apel, takoreći. Mangu, kome drugom?!
Dragi Mango, 
Ovo nema smisla. Brzo ispravi učinjeno.
S poštovanjem,
M. kao Mila i kao Mango

U to ime sa vama delim jedan od Mangovih prolećno-letnjih lookbookova. Ide sezona putovanja, pa me sve mami ovako neka egzotika. Opet neki Maroko ili južna Španija. Pa ethnic garderoba i nakit. Uhhh...
Uživajte! (Treba li da napomenem da ni u Beogradu nema dobrog dela ovih divota?)










Ljubac! M.

P.S. Prethodnom apelu pridružujem još jedan...
Dragi Mango,
Kad već organizuješ tako lepa blogerska okupljanja i druženja u Barseloni, pozovi one koji te stvarno vole i kojima pola garderobera zauzima odeća iz tvog asortimana (npr. mene). :)

P.P.S. Nekolicina redovnih čitalaca mi se obratila sa molbom da omogućim anonimne komentare na blogu kako bi lakše mogli da komentarišu moje postove. Done! ;)

21 comments:

  1. e da...moj prvi mango katalog je sa karolinom, jos ga cuvam, vise ne znam ni iz koje je godine...bile su ove slike
    http://img176.imagevenue.com/img.php?image=25405_KarolinaKurkova_Mango1_122_219lo.jpg
    http://www.google.rs/imgres?start=326&um=1&sa=N&hl=sr&biw=1517&bih=752&tbm=isch&tbnid=hLABgUMY00MUaM:&imgrefurl=http://devilwearszara.vogue.es/2012/12/mango-girls/&docid=2SGhY97aTZ3qBM&imgurl=http://devilwearszara.vogue.es/wp-content/uploads/2012/12/aw12-mango-imagen-karolina-kurkova.jpg&w=294&h=400&ei=Vne5UfPECMnvOuCsgOAC&zoom=1&ved=1t:3588,r:51,s:300,i:157&iact=rc&page=10&tbnh=174&tbnw=130&ndsp=37&tx=81&ty=66

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, znaci nisam jedina! :D Da, da, u pitanju je bas taj!

      Delete
    2. Ne mogu da otvorim link, jel to onaj što je imala one mašnice na sred kose, kao BB? :) Ako je taj.. Uh, bio mi je po čitavoj sobi, tj. zidovima! :)

      Delete
    3. Mislim da jeste :) A posle tog SS lookbooka dosao je i jesenji, isto sa njom, i secam se nekih divnih cipelica u puderastim nijansama sa ukrasom u obliku tresnjica :) Pa, ljubav!

      Delete
    4. mali iv, dva su linka u pitanju, probaj parcijalno da otvoris =)

      Delete
    5. Jesteeee,to je taaaaaj! :))) Daaa, ljubav! :)

      Delete
  2. hehe, dragi Mango!! jos ne verujem da su zatvorili, pih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa :-( , ali navodno ce biti H&M na tom mestu, a Mango ce nadamo se osvanuti negde blizu :-)

      Delete
    2. Pa jedino ako otvore jos jednu radnju u Novom Sadu, posto ce H&M valjda biti u Big-u: http://bigcenters.rs/cms/big-novi-sad-i-hm-potpisali-ugovor/

      Delete
  3. Super post! Steta sto ga vise nema u NS-u i stata sto mnogih stvari nema u BG-u ali tako nam je sa skoro svim brendovima... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tek koliko NS kaska za Bg-om, pih! :/

      Delete
  4. Divne fotografije i odjeća, sve bih nosila! <3

    ReplyDelete
  5. Ovo im je najbolji lookbook koji sam ja ikada videla! Zelim vise od pola ovih stvari, a to mi se nikada nije desilo :D
    Nakit je tako predivan <3

    ReplyDelete
  6. Crne pantalone i ove poslednje crno bele bih rado ponela!
    ***
    Pozdrav

    ReplyDelete
  7. ovaj lookbook je fantastičan. mada uvek sam nekako imala osećaj da je mango baš skup :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da - nesto skuplji od Zare i znatno skuplji od npr. H&M-a. Ipak, na snizenjima sam ulovila gomilu fenomenalnih kvalitetnih komada (jakni, kaputa, pantalona, haljina...) po stvarno smesnim cenama!

      Delete
  8. I nama su pre nekoliko godina zatvorili Mango u Nisu :(

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. A volim ovaj Tunis nakit... tako bih otišla tamo kupala se i kupovala bižu po bazarima... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...