4.5.13

Vlada Savic


Ukoliko ste i malo pratili dešavanja na poslednjem beogradskom Fashion Weeku (u live ili online varijanti) niste mogli da ne primetite rad Vlade Savića. O istom sam i sama pisala u jednom prikazu za Wannabe Magazine, te sam sa čitaocima podelila i svoje oduševljenje svežim, mladalačkim kreacijama u bojama sladoleda. Ma, čisto obožavanje!
Ukoliko ste, pak, propustili da zvirnete u FW hits and misses, pa vas je mimoišao i ovaj hit momenat, bez brige! Vlada Savić je nedavno objavio lookbook sa kolekcijom s/s 2013, a te fotografije danas delim sa vama...
Ja bih baš sve nosila! Vi?
















Ljubac! M.

4 comments:

  1. ne volim bas pastelne nijanse ali Vladine kreacije su me odusevile :)

    ReplyDelete
  2. Sad mi se jede sladoled, hehe :) Fantasticno! :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...