14.5.13

peek.a.Boo


Još od savršene Pandore koju je lansirala uvek sjajna Charlotte Olympia i Furlinog "slatkiša", opsednuta sam see through torbicama. U bilo kom obliku, boji i veličini! Super je što inače sakrivene stvarčice u ovakvom asesoaru postaju asesoar plus! Pa su tako deo outfita i cool telefoni, omiljeni karmin ili vizit karta - ovaj mikro trend je prva isprobala Miroslava Duma (a ko drugi?) kada je u providnu tašnicu ubacila svoju Buro 24/7 fancy "founder" vizitku.
Elem, klik po klik me doveo do jedne zanimljive facebook stranice i predivnih (preeedivnih) transparentnih torbica! Oh, zapravo tu su i mnogo slatke narukvice i pojasevi, ali torbice su mi posebno prirasle srcu. peek.a.Boo divote možete nabaviti u komšiluku. Jeste da je sad malo nezgodno s obzirom na carine, poreze i sl. ali zbog ovoga se vredi pomučiti... Šta vi mislite?





























































Ljubac! M.

11 comments:

  1. preslatko :) vec sam gledala njihovu stranicu :) a odavno sam se zaljubila u ove providne modne dodatke :****

    ReplyDelete
  2. voooolim. vec sam ih smeknula!!!
    mnogo mi se dja svaka varijanta.

    ReplyDelete
  3. prelepo,povidne torbe su definitvno ponovo must have :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Predivne su, zelim (bar) jednu! :)

    Giveaway kod mene :)
    http://fashionistasdiarybydunja.blogspot.com/2013/05/worldwide-giveaway-by-oasapcom.html

    ReplyDelete
  5. Imam i obožavam!!! Helena je predivna djevojka puna ideja i stvarno sam presretna što imam nešto što je njenih ruku djelo :)

    Super napisan post :D

    ReplyDelete
  6. So inspiring! Amazing stuff, want all of these things :))

    Energiq

    ReplyDelete
  7. Pa kada to tako lepo predstavite, kako da ne poželim jednu? Sve mislim: ''Jao, sad će da mi se vide maramice, pa neke džidžabidže koje nisu lepe'', kad ono.. uz ovakvu tašnicu ide gala haljina, pa štiklice i sve što ti treba uz to je karmin u tašni - u pravu si. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, bas ima cool upakovanih maramica! :D Ipak, tu su ovi sljokicasti neseseri da sakrijes sve sto ne zelis da se vidi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...