30.5.13

Interior Design: Pallet Furniture


Prvi put sam ga spazila u bašti jednog novosadskog kafića. Nedugo potom kao deo scenografije u jednoj domaćoj seriji. Ček', ček'... Propuštam li ja to novi trend u uređenju enterijera? Brzinski krenem da šnjuram po folderima sa lepim sličicama koje neumorno sakupljam iz raznih world wide web izvora, i zaista... Nalazi se na gotovo svakoj divnoj fotografiji divno uređenih stanova/kuća/terasa/bašti. 
Ta-na-na-na! Nameštaj od paleta! Da, paleta. Da, onih fabričkih. Nameštaj kao stvoren za kreativne, a jednostavne DIY projekte. Neophodan vam je novi sto? Baštenska garnitura? Krevet? Ništa lakše! Potrebno je samo malo doterivanja, hoblovanja, možda farbanja. Zatim puno jastuka, koji dušek, staklo ili knjiga. I inspiracija! Istu možete pronaći na fotografijama koje slede, pa... Pustite mašti na volju! 


























Ljubac! M.

13 comments:

  1. Otvorena vrata.. ;) Rekla sam sto puta, čim se preselimo u veći stan, pravim nešto ovako! Toliko jednostavnosti i lepote u jednom. Drvo, i ništa mi više ne treba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, vidis kako si pogodila :)
      Ne sumnjam da ce ti super ispasti ;)

      Delete
  2. prelepo......sad sam i ja ove tvoje slicice stavila u jedan od mojih foldera :)

    ReplyDelete
  3. Divno, vec sam ovo vidjala, ali ti si stvarno pronasla divne fotke.

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  4. ahh...bas je dosta domacih blogera pisalo o paletama i njihovoj obradi =)
    al da znas da se radujem tvojim postovima kao malo dete

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Ups, pa zivela sam u neznanju! :D
      Hvala, draga Andjo :)

      Delete
  5. A ko bi rekao da mogu tako dobro da izgledaju :)

    ReplyDelete
  6. savrseno. ide u radnu sobu neki komad..jos ne znam kakav!!!

    ReplyDelete
  7. sjajni su komadi koji mogu da se naprave od paleta :)

    ReplyDelete
  8. kako ti imaš divne postove :) tvoj blog me po koncepciji i stilu pisanja jako podseća na "ko ne voli cipele ne voli ni ljude", ali obe ste fenomenalne i radujem se svakom postu na oba bloga. bilo bi divno kada bi postovala češće (bar dva tri puta nedeljno) i kada bi bilo moguće davanje anonimnih komentara. do sad sam htela milion puta da komentarišem, al me mrzelo da se logujem. piši češće, sjajna si.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnim recima :*
      Postujem onoliko koliko mi obaveze dozvoljavaju, a ni blizu onoliko koliko bih volela...
      Ispravicemo to u vezi anonimnih komentara ;)

      Delete
  9. Bezbroj varijanti i svaka mi se dopada!<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...