31.3.13

Ulyana Sergeenko Haute Couture Spring 2013 Lookbook


Ulyana Sergeenko je žena u čijem se stilu, ali i radu, prepliću stvaran život i bajke. Dok šeta ulicama Pariza, Njujorka ili Moskve, izgleda baš poput izmišljenih heroina iz priča koju su nam nekad pričale bake. I nije čudo što se ceo modni svet zaljubio u nju na prvi pogled!
Već neko vreme Ulyana ne pobraja pohvale samo na račun svog stila, već i na račun kolekcija kojim nas svake sezone oduševi. Prešla je u haute couture vode i jako dobro u njima pliva. Odeća koju ona dizajnira je beskrajno inspirativna i ženstvena i out-of-this-world, i predmet je moje lične modne opsesije. Ova prolećna kolekcija visoke mode inspirisana je likovima iz knjiga "Prohujalo sa vihorom", "Čarobnjak iz Oza", "Čiča Tomina koliba", "Doživljaji Toma Sojera", i dr. Sve njene pređašnje kolekcije pratili su sjajni loobookovi, a tako je i sa ovom najnovijom. Lookbook je san!  Bajka!
I na kraju ne mogu da se ne zamislim u jednoj od ovih savršenih, bajkovitih, neverovatnih haljina, dok teatralno u stilu Scarlett O'Hare izgovaram onu čuvenu: "Misliću o tome sutra!".







































































































Ljubac! M.

11 comments:

  1. moderna skarlet o'hara!!!
    druga haljina, ona crna mi je fav!!

    ReplyDelete
  2. Lepo si rekla, out-of-this-world, gde se zivot i bajka preplicu. Ja bih samo dodala, neka ona trazi inspiraciju gde hoce - meni iz svakog njenog sava izlazi predivna Rusija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, slazem se.. Posebno u prethodnoj kolekciji! Mada, ima mi malo Haklberi Fina i Tome Sojera u ovim skracenim pantalonicama i slamnatim sesirima. A i Skarlet u haljinama koje su u fazonu one od zavese iz "Prohujalo sa vihorom". :)

      Delete
  3. Oduševljana sam formama i izborom boja! Iako nisam ljubitelj "nude" look-a ovo me oduševilo!

    ReplyDelete
  4. pdusevila sam se kolkecijom jos dok sam pisala o njoj za Wm :) Ulijana je majstor :)

    ReplyDelete
  5. Pa ovo je prosto savrsenstvo bez mane. Mnogo mi se dopada kolekcija, pogotovo prva haljina. Prohujalo s vihorom mi je omiljeni film i mnogo bih voljela da zivim u tom vremenu :-))

    ReplyDelete
  6. Njezin dizajn je stvarno zanimljiv, ali ovdje mi se posebno sviđaju fotke i kompozicija! :)

    A.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...