5.3.13

The Road To Damascus


U mom izmišljenom blogo-svetu, kilometri nisu problem. Hop, hop, preskačem meridijane i, u klik miša, već sam na drugoj tački globusa. Još u prethodnom postu švrljala sam po Njujorku, te šetala popločanim ulicama nekog severnoafričkog grada, a danas bežim još istočnije i, u društvu Stelle Tennant, obilazim Damask! Virtuelni nomad u meni nema mira ovih dana...
Istraživanje glavnog grada Sirije, grada koji je verovatno najstarije u kontinuitetu nastanjeno mesto na planeti, zasigurno predstavlja jedinstvenu avanturu. E sad... Kad takva avantura postane i modna avantura - doživljaj je kompletan! Zato sa vama delim jedan od mojih omiljenih editorijala ikada - The Road To Damascus, sa predivno obučenom Stellom Tennant, a pred objektivom Toma Craiga za Vogue UK iz maja 2009. godine. Da i vi uživate i putujete zajedno sa mnom!

















Ljubac! M.

13 comments:

  1. joj divnost!! ti i ja cemo zajedno na ovakvu avanturu jednom, kontam da bi to bio pun pogodak! ja sam bila jednom tamo ali nije bilo ovako lepo #aerodrom hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lista destinacija nam je sve duza i duza :))

      Delete
  2. Oooodličan je sa tim backgroundom. Like-like! ;)

    ReplyDelete
  3. Jao predivno!Taako bih volela da odem.Mnogo mi se svidja.
    Pre par godina sam uhvatila neku reportazu na tv-u i nisam mogla da se odvojim. Pored Maroka, Sirija mi je u samom vrhu egzoticnih mesta koja moram da posetim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, lista destinacija mi je tolika da cak ne mogu da odredim ni prioritete! :))

      Delete
  4. Jaooooo divno! :)

    Poseti moj blog:
    http://danicafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bas je divno. NIkad nisam razmisljala o Siriji ali bas zato mi se ovo dopalo. Super ideja i odlicno odabrane slike. Pratim

    ReplyDelete
  6. Jao, Stella, i sva ta egzotika <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...