22.3.13

La Vie En Rose


A šta može zima meni...? Pih, ne dajem ni pet para na ovaj martovski sneg! Što se mene tiče, proleće je stiglo! Down efekat nepoželjnih zimskih dana poništavam čestim odlascima u Zaru (upijem one neonske nijanse i budem kao nova!), sladoledom i prelistavanjem prolećnih (online i offline) časopisa/editorijala/kampanja. 
Ponekad volim da svratim u jednu od omiljenih online prodavnica, Moda Operandi carstvo, da bih kao nešto lepo izabrala za sebe. Pa, kad već kao biram, evo šta sam kao izabrala iz njihove prolećne La Vie En Rose kolekcije...
PREEN Odette Dress


MARCHESA Strapless Silk Gazaar Cocktail Dress


THAKOON Cream Multi Slim Jeans


CHARLOTTE OLYMPIA Pandora Classic Clutch


ANTON HEUNIS Orange Cabachon Cone Drop Earrings


PRABAL GURUNG Floral Shirtdress


KATIE ERMILIO Printed Peplum Evening Skirt


GILES Leather and Pegasus Gown


VALENTINO Fuschia Strapless Gown


ISOLDA A-line Skirt


Vrednost moje skromne kupovine bi me koštala krova nad glavom i dovela do doživotnog beskućništva (samo ovo Giles savršenstvo je blizu 20... hiljada dolara, razume se). 
E, a odabrane prolećne La Vie En Rose komade prati i La Vie En Rose kampanja sa Karlie Kloss u glavnoj ulozi. Kako je iza ovog projekta stajala neodoljiva Taylor Tomasi Hill - Artistic Director Moda Operandi radnjice u kojoj danas možete poručiti sutrašnju modu (direktno sa piste), nisam ni sumnjala u predivnost same kampanje. Voilà!









Ljubac! M.
 

15 comments:

  1. Uh, haljina sa trece slike od dole...SJAJNA!!! :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ona najskuplja! Najjace je sto je "sold out"! :)

      Delete
  2. kakve kreacije...ostala sam bez teksta :D

    ReplyDelete
  3. Uh uh uh ako dobijem neku 7cu na lotou eto meni predloga na sta da potrosim pare :D


    besvuns.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako dobijes sedmicu, imam ja jos gomilu predloga. Dacu ti da prepises moju wish listu i eto! :))

      Delete
  4. Sve izgleda divno! Prelijep post draga! :*

    ReplyDelete
  5. Uh, kakva cvetna divotica, bas za ove sivkaste dane! <3333

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...