13.3.13

J.Crew spring shoes


My Oh My! Modni radar ponovo usmeravam preko okeana, na jedan very American brend i šnjuram po prolećnoj kolekciji istog. J.Crew mi se ponovo nameće kao parče modnog raja, a cipele iz nove kolekcije kao tiha patnja. 
Ravne, sa visokom potpeticom, baletanke, espadrile, sandalice, metalik, neon, pastel, sa mašnicom i bez mašnice - gledam, uzdišem, pa ponovo gledam...




Na ovaj post me zapravo nisu inspirisale same cipele, već žena koja ih dizajnira. Super simpatična i cool Jenna Lyons ima tu privilegiju da osmišljava cipelice koje će poneti hiljade žena širom Amerike i sveta. Kakve cipele se njoj dopadaju, koliko ih poseduje u svojoj kolekciji (oh, moram ovo unapred da vam otkrijem - 289 pari!), šta su to "Shiny Ponies" i gde se prave J.Crew cipele pogledajte u ovom slatkom videu!

Ljubac! M.

23 comments:

  1. Mislim da nisam trepnula ova dva minuta:)Ne zna se koje su lepse <3

    ReplyDelete
  2. M, nije mi dobro kol'ko mi nije dobro... Zaplakacu :(

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Biram druge u 3.redu odozgo ili pak u poslednjem redu takodje druge.
    tekst je fenomenalan!
    Prvi put sam na tvom blogu i ostjem:)
    http://www.ladiesstreet.rs/
    ovo je moj, poseti isti kad nadjes vremena,a i ostale devojke su pozvane

    ReplyDelete
  4. jaoo već sam pogledala sve te cipelicee, predobre su. sve bi htjela. *.* razumijem te! :D

    ReplyDelete
  5. Prelepe su sve, a najvise mi se svidjaju ove mint sa masnicom :)

    ReplyDelete
  6. prvi fotos... pravo njihov stil fotkanja i predstavljanja kolekcije.. mmmm

    ReplyDelete
  7. predivneeee <3 <3 <3 sve bi ih kupila, nikad dosta cipela ;)

    ReplyDelete
  8. Kakvi slatkisi! Evo ide prolece treba se obezbediti na vreme!

    ReplyDelete
  9. grande uzdah, za shiny pointies!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Diiiivneeee! Da imam i samo dva para od ovih ovde prikazanih ne bih mogla da se odlucim koje ujutru da obujem! Sve su savrsene.:)

    ReplyDelete
  11. Ohh cipele, ima zaista prelepih.. Inspirativne su mi sve msm da bi u nekim i spavala :D

    http://besvuns.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...