1.2.13

Gucci dress


Nakon nekoliko kolekcija koje su mi bile so-so, Gucci me je ponovo kupio. Prvo sjajnom resort kolekcijom, a sada i ovom prolećno/letnjom. 
Hop-hop, preskačem februar i mart, i već sam u proleću! Ignorišem hroničan nedostatak boja i upijam ove sa Gucci odeće. 
Resort kolekcija je jaaako nežna i kampanja je divna.




Ova druga, za sezonu pred nama, je jarka, upečatljiva. I odlična! Čak zanemarujem i ovu osrednju very Gucci kampanju by Mert & Marcus (stvarno, dokle iste poze, scenografija, tj. nedostatak iste, i sl.?!) 





E, osim boja, od svega najviše ljubim ove karneriće na haljinama. Na toj sunce žutoj. Ili, meni omiljenoj, zelenoj. Evo kako ona stoji na ženi (čitaj super-vanzemaljcu) poput Rosie Huntington Whiteley...


A u istu je Vogue Australia obukao Naomi Watts i stavio je na ovu predivnu, cvetnu naslovnicu. Obožavanje!


Ljubac! M.

12 comments:

  1. Mnoooogo dobre stvarcice... Ah, kad ce vise to proleceeee :(

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mnogo dobre stvari! Obozavaaam gucci :)

    ReplyDelete
  3. boje su prelepe, prosto razvedre ovaj tmurni dan :)

    ReplyDelete
  4. Predivne boje, ali te žute sandale - ah, oduzimaju mi dah! :D

    ReplyDelete
  5. Ah... Jednog dana kad budem imala dovoljno veliku placu... Ormar pun Guccia! :) Ali do tada cemo se morati zadovoljiti slikicama sa blogova, jel da? :)

    Super blog imas, slijedim te :)

    Moj blog: http://beneaththecoat.blogspot.com , nadam se da ce ti svidjeti! :)

    Pusa,
    K.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...