23.2.13

Diane von Fürstenberg


Modna biografija u vidu bajke... O, da, molim! Pisac Camilla Morton je, nakon zanimljivih priča o životu i radu dizajnera Manola Blahnika i Christiana Lacroixa, napisala još jednu. Carevo novo odelo with a twist. Glavna junakinja je, ni manje ni više nego prava princeza (barem je to bila sve do razvoda od princa Egona von Fürstenberga) - dizajnerka Diane von Füstenberg. Camilla je napisala priču, a ilustracije je uradila sama dizajnerka. E, sad... Kako je Diane žena koja je promenila modnu industriju i žena čije je ime sinonim za glamurozni život, ali i neverovatan poslovni uspeh, shvatate koliko siiilno želim ovu knjigu u svojoj kolekciji.
No, nije knjiga jedino što želim, a što nosi Dianino ime. Videli ste njenu prolećnu kolekciju? Pa, umrla sam malko po prikazivanju iste. #onokadserastopimodmiline. Ne znam da li je do ove zime koja je i zvanično postala nepodnošljiva ili do za-suncem-neizdrž momenta, tek redovno patim za ovim divnim odevnim i obuvnim komadima. Diane je svoju signature haljinu na preklop zamenila kaftanima, a sivilo Njujorka suncem Marakeša ili Nju Delhija. Ja nekako zamišljam da ove srebrne kuglice na sandalama zveče poput praporaca, a haljine da šušte. I zamišljam da ovako glamurozno ušarenjena prošetam nekom severnoafričkom prestonicom. Na primer...

















Ljubac! M.

11 comments:

  1. Koliko inspiracije u jednom postu..Odlicno :*

    ReplyDelete
  2. Inspirativno!:)
    Moj blog:
    http://danicafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sviđaju mi se tvoje ideje! :D a kombinacija narančasto plava obara s noguu :)

    ReplyDelete
  4. Baš me zanima knjiga, zvuči i izgleda zanimljivo!

    A.

    ReplyDelete
  5. zena koja traje!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kakve boje, kakve krpice....diiiiFno! :)))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Definitivno jedna od najlepših prolećnih kolekcija! :)

    ReplyDelete
  8. predivan blog s inspirativnim fotkama love it!!!!! pogledaj moj blog i slijedi me natrag ako ti se sviđa :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...