11.2.13

Charlotte Olympia, Be My Valentine!


Dan zaljubljenih. Neki ga slave, neki ga osporavaju... Ja to gledam ovako - prilika za razmenu pažnje i poklončića nikad dosta! Pa bio to Dan zaljubljenih ili bilo koji drugi dan.
Veliki svetski brendovi uvek izbacuju slatke mini kolekcije pred velike praznike. Tada računaju na našu pretprazničnu euforiju koja je srazmerno proporcionalna njihovoj pretprazničnoj zaradi. Prosto rečeno, ciljaju na našu sentimentalnost. A mi obavezno pokleknemo!
E, sad... Da mi prilike (čitaj: budžet) dozvoljavaju, rado bih svesno poklekla pred Be My Valentine Charlotte Olympia kolekcijom. Bisous baletanke, Bon Bon sandalice i Debonaire cipele na visoku štiklu, u neonu i pastelu, pa sa sve srculencetom na đonu. Slatko, zašećereno... Ma menjam sve čokoladice sveta za ove šećere za stopala!










Ljubac! M.

13 comments:

  1. Ne da su divne, predivne su! Ne znam koje su mi favorit :O

    M. :*

    ReplyDelete
  2. od kad je kolekcija izasla tuzno gledam klikcem&hukcem
    obozavam je i u regularnim moementima, a ne jos kad i ovako majstorski pospe prah secerom
    zgrabila bih sve te cipele i trcecim korakom pobegla iz butika. na zlo me navode!

    ReplyDelete
  3. Zelim jedan par, zelim, savrsene su sve!

    ReplyDelete
  4. Preslatko mi je ovo srce umesto platforme, taman za 14-ti :)

    ReplyDelete
  5. Predivne su, da nam barem svima budzet dozvoljava da nosimo ove medenjake <3 !

    ReplyDelete
  6. Divan post! Zelim ih,samo jedneee..samo jedneee :)

    ReplyDelete
  7. woow. preslatke su! i ja bih rađe njih nego čokoladice! :D :) btw. super ti je blog, pratim te! :*

    ReplyDelete
  8. Divan post. Sve cipele su prelijepe<3

    ReplyDelete
  9. I ja zelim cipele za Dan zaljubljenih! :D

    ReplyDelete
  10. ajme koji izbor.sve bih ih obula sve sve sve!!!!!!!!!!!!!!!






    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...