21.12.12

Dear Santa...


...define "good"!
Nova godina se opasno približila! Highlight mojih zimskih meseci. 
Ovih dana sam, kao i svaki put pred kraj godine, iz maratona prešla u sprint. Spavam nad tastaturom. Zavisim od kofeina - kafa za doručak, ručak i večeru. I siiilno iščekujem praznike!
Eto, obaveze mi nisu dozvolile ni da vas davim svojom Holiday Season euforijom. A i listu želja za Deda Mraza pišem u poslednji čas, c,c,c... 
Ne zaboravljam sledeće:


Ali kao dete se radujem poklonima. Bez skakanja od sreće ništa! I brzinskog cepanja ukrasnog papira. Te kako sam ipak Material Girl jer živim u Material World, nije zanemarljiva ni moja ljubav prema lepim stvarima. Na primer, cipelama!
Prazno mesto ispod jelke polako se popunjava, a ja listu za svaki slučaj stavljam "na papir", da ne bude zabune... Deda Mraze, piši! tulipslipsticks tačka blogspot...

1. Jedna davnašnja želja. NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Korisno & lepo. Mljac kafa i way too cute dizajn - pa, ne može bolje! Divan asesoar za moju bež kuhinjicu...


2. Đinđuve ljubim u svim oblicima. Recimo, minđuše divne, predivne, kakve je osmislio RINGeRAJA dvojac...


3. Ne-možeš-da-ih-ne-primetiš ogrlice koje pravi moja draga drugarica Ivana (više na Ivy's jewelry facebook stranici).


4. I, bez izuzetka, narukvice! O Ланче-tu sam pisala i ranije. I narukvice iz jesenje-zimske kolekcije su medene, pa, u skladu sa trendovima, biram neku burgundi... Ili kraljevsko plavu... Možda neku sa bodljicama? Hmmm...


5. Knjige! Moja kućna biblioteka broji stotine i stotine primeraka, i knjiga mi nikad dosta. Od onih sam ljubitelja knjiga koji se sa sajma knjiga vraćaju super srećni. Sa bolom u leđima od silnog tereta, ali super srećni. U nadi da ću za čitanje knjiga u narednoj godini imati i malo više vremena, listi pridodajem dve. Modne! Već neko vreme na listi želja je knjiga sjajne Carine Roitfeld - Irreverent...


6. Kao i tek objavljena, sudeći po kritikama više nego odlična, knjiga: Memoari Grace Coddington. Pa, jedva čekam da je se dočepam!


7.  Majice sa natpisom ili printom - ozbiljni crush! Na primer, one sa cool ilustracijama Marka Marosiuka...


8. Ili one sa natpisima ili likovima poznatih chic dama, Penny Lane.


9. Deda Mraze, neophodna mi je i jedna slatka tutu suknjica, i nove baletske patikice... Da budem lepa balerina!


10. Last, but not the least... Iz Zare možeš mi doneti bilo šta! Ova kolekcija ostvarenje je svih mojih modnih sezonskih snova, pa volim sve aksesoare...


11. I svu odećicu ovog brenda. Priča se da tamo čak i živim poslednjih meseci... (Mango, varam te, znam!)


Deda Mraze,
Očekujem te... ;)


Ljubac! M.

31 comments:

  1. Sta ce sad brat da ti kaze..varas mango!!!
    Balerina moja!!! Ja hocu baletske patike, da imam kad po kuci izvodim piruete!!!
    Spisak prosledi mrazicu i u moj eime, znas vec!

    ReplyDelete
  2. Znas vec - samo napisi: "za sve informacije pogledati kod Mice!" :D

    ReplyDelete
  3. love the post! <3
    bravo draga.. nadamo se da ce ti se sve ispunit ;-)
    citajmo se!

    ReplyDelete
  4. Dopada mi se tvoja lista, Milenina lista, ne tvoja lista! :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta cu kad sam njena blogerska soulmate :D

      Delete
  5. Moja sestra ima NESCAFÉ® Dolce Gusto® i kad pogledas sa strane ukusa odlican je. Kafa ima neki puniji ukus. Ali opet kad pogledas da ti za jednu kafu trebaju dve patrone koje kostaju 120 dinara, onda skapiras da za te pare mozes da izadjes iz kuce i popijes kafu negde medju ljudima...
    P.S. Danas sam videla da je u Bg-u na Bulevaru kralja Aleksandra otvoren NESCAFÉ® Dolce Gusto® shop, tako da ako "deda" resi to da ti kupi, tamo moze da nadje sve... I da! Ne znam da li si videla ove http://www.archistyle.it/macchina-da-caffe-nescafe-agatha-ruiz-de-la-prada-dolce-gusto/4166 , mi koristimo ovaj prvi srcasti... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, pa puno hvala na preporuci!
      Znam sve negativne strane, but... Kad je lep! A cula sam da je i kafa bas lepa... :D
      A vas srcasti je divan <3

      Delete
  6. Chears to come true! :) Grejsini memoari su posebno sjajna stavka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj, jesu! Bas sam citala puno odlicnih komentara :)

      Delete
  7. Lista želja ti je zbilja atraktivna! Vidim i ja sebe u nekom od stvari sa tvog popisa! A što se obaveza tiće znam kako ti je, ne stižem ništa...nisam još ni Djedu Mrazu pismo napisala! ;)

    ReplyDelete
  8. koji dobar post! i ja se ne mogu nakupovati knjiga pa znam o čemu pričaš:) Danas sam doduše većinom kupovala stripove (poklon za neke drage ljude) i iznenadilo me da koštaju kao i knjige. Jedva se nekako kontroliram da ne počnem skupljati časopise, e tek onda ne bi imala gdje disati. pozdrav:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta da ti kazem... Sakupljam i casopise! :D

      Delete
  9. Bas sam uzivala citajuci tvoj spisak :D
    Zapravo, u velikoj meri se poistovecujem sa nekim zeljama! :)
    Ako ti ne donese suknjicu, mozes sebi da je kupis ovde http://www.facebook.com/svetla.najlepsehaljine?fref=ts
    Samo posalji sliku suknjice kakvu bi zelela njima i napravice ti :) Ja sam udovoljila toj svojoj luckastoj zelji pre par dana :))

    http://thediotima.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci! Moracu da isprobam :)

      Delete
  10. super post :)


    http://featuringfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Divan post. Zelim vecinu stvari sa tvoje liste :) Pogotovo ovaj nakit

    ReplyDelete
  12. I hope you had a lovely Christmas! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  13. Može ta ista lista i kod mene. Uopće se ne bih bunila. Sve najbolje u novoj godini :D

    ReplyDelete
  14. Super lista!!

    Upravo tu majicu sa Madonninom aplikacijom Gang Bang od Marka Maroisijuka imam i ja. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...