6.12.12

Cutensils by Mali Iv

#onokad uključite komp, a na desktopu imate neki super cute wallpaper koji vam redovno izmami osmeh na lice... Dodatna doza neprocenjivosti u slučajevima kada vam kompjuter oživljava već u 8 ujutru. Posebno kada su jutra mračna i hladna, a vama se baaaš spava! Pa, eto recepta za instant podizanje raspoloženja!
E, sad... Ako su wallpaperi još i, takoreći, handmade... Ih! Dodatni gušt!
Naša drugarica Mali Iv pravi baš divne. Na njenom slatkom blogu Slurp-O-Rama & Cutensils (priznajem, googlovala sam reči iz naziva) možete čitati o dobrim knjigama, čajevima, dobroj hrani (recepti su joj naprosto mljac savršeni - po njenom receptu pravila sam hleb sa jabukama i cimetom i bio je prste da poližeš!), ali možete i da nađete ove slatke tapete za kompić koje Iv sama pravi.





A kažu da ne treba mešati kruške i jabuke...!




Ljubav, ljubav, ljubav!




I moji omiljeni - decembarski... "Padaju, padaju s neba bele zvezde" je, pogađate, moj odabir...:)




Kako vam se dopadaju?

Ljubac! M.

13 comments:

  1. divni su :) Idem da istrazujem preporuceni blog ,imali si me jos kod pominjanja recepata i praznika :)

    ReplyDelete
  2. Ovi decembarski su mi bas kjuuuut :))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ovo je tako slatko!!! Oni kinci gore su bas za mene! :)

    ReplyDelete
  4. Slazemo se sa Cecom, decembarski su preslatki :) !

    ReplyDelete
  5. Jabukice su mi najnaj!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  6. Prelepi su, kao i mali Iv! Sjajna cura!

    ReplyDelete
  7. Hi :) Very nice your blog! Love it! If You want You can go to my blog see if you like ;)
    Maybe we can follow each other :) What do you think?! :)
    Xoxo

    Miss Butterflyyy
    Miss Butterflyyy Facebook

    ReplyDelete
  8. Pozajmiću i ja jedan wallpaper :) ali koliko su slatki sve bih odjednom.

    ReplyDelete
  9. Sjajni su. Plavičasti za decembar su i moj fav. Najpraktičniji i umirujuće lepi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...