8.11.12

She's my lil' hipster girl...

Hip, hip, hipster! Yay or Nay, pitanje je sad. No, čak i ako mislite da vas sa hipsterskom subkulturom ne vezuje ništa, možda ste se prevarili. Pogledajte ove urnebesne ilustracije sa sajta Refinery29 i razmislite ponovo!

32 znaka da živite u hipsterskom stanu


1. Dekorativni rogovi koji krase zid. Bonus poeni ukoliko su u pitanju rogovi mitskih bića - na primer, jednoroga!
2. Zid poput školske table (po mogućstvu ispisan porukama pasivno-agresivnog cimera).
3. "Keep calm and carry on" poster.
4. Loša umetnička dela (okačena zarad ironije). Pa se tu mogu naći: mačići, Anne Geddes, Thomas Kinkade, itd.
5. Svetlosna zidna dekoracija.
6. Francuski buldog, sa sasvim ljudskim imenom (kod nas bi se zvao Dragan ili Uroš). Ili imenom koje označava pojavu ili stvar (recimo, Mraz ili Sat).
7. Brušeni drveni podovi prekriveni ćilimima u intenzivnim bojama.
8. Kućni terarijum.
9. Vintage gramofon.


10. Pokretni stalak za odeću ispunjen vintage letnjim haljinicama i koledžicama.
11. Skejtbordovi u službi zidne dekoracije, isključivo.
12. Plakat za film Labyrinth.
13. Kolekcija analognih fotoaparata.
14. Vintage kucaća mašina (koja nije u funkciji) iskopana na buvljoj pijaci.
15. Gomila belih Apple kablova za punjenje svih iUređaja.
16. Gomila Believer časopisa jer, like, how good is that design?


17. Skupe i kvalitetne čaše. Šolje kupljene isključivo na garažnim rasprodajama (na Najlonu, u našem slučaju).
18. Momofuku kuvar. Istaknut.
19. Kičasti sat (opet postavljen zarad ironije) prisvojen od bake i deke. Može biti u obliku ribe, hula plesačica, tanjira sa jajima i slaninom, itd.
20. Crno-bele fotografije na "štriku".
21. Vintage anatomski model.
22. O, da... Još jedan terarijum!
23. Piće iz kućne radinosti - kombuha, DIY pivo, i sl.
24. Farm table (odnosno, veliki, stari drveni sto) okružen popularnim prozirnim "ghost" stolicama od pleksiglasa.
25. Frižider krcat prirodnim sokovima, keljom, kiselim krastavcima, uljem od tartufa, pivom malih, tradicionalnih pivara, i sl.


26. (Preplaćeno) "umetničko delo" prijatelja - dobijeno (kao) u pola cene.
27. Bicikl u službi zidne dekoracije. Sa ne baš čistim točkovima.
28. Jastuk na kome su izvezene psovke. "Home, f****** sweet home", na primer.
29. Udobne fotelje u stilu onih bioskopskih.
30. Nameštaj sa sredine prošlog veka. Ili barem novi nameštaj koji izgleda kao onaj sa sredine prošlog veka.
31. Nintendo konzola iz osamdesetih. I Super Mario kertridži.
32. Prekrivači za kauč kupljeni na poslednjem "egzotičnom" putovanju - u Meksiko Sitiju ili Istanbulu.

Dakle? :)
Ljubac! M.

16 comments:

  1. Ma znas sta...recicu ti kad te vidim! :)

    ReplyDelete
  2. Ma znas sta...recicu ti kad te vidim! :)

    ReplyDelete
  3. a ne znam nikog ko poseduje ijedan predmeet od navedenih

    ReplyDelete
  4. Haha, super post, mada sem pisaće mašine za koju se i ne sećam gde mi je nemam ništa sa ovog spiska a i priličo sam ravnodušna prema svom tom hipsteraju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nemam gotovo nista, ali su mi pojedine stvari super cool! A i znam dosta ljudi koji se mogu pronaci u nekim stavkama, pa mi su mi ilustracije bile bas smesne i zabavne :))

      Delete
  5. Uf, dobro je -= nisam hipster :)

    ReplyDelete
  6. Skroz sam hipster :P :D
    4, 7, 9, uskoro i 1, 13, 14, 19, 25 - tu :D

    ReplyDelete
  7. Hahhahaha..ne mogu vjerovati!! Mislila sam da sam totalni hipster a nemam ništa sa ovog spiska! xD

    ReplyDelete
  8. Izgleda da su moji mama i tata hipsteri...:)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hello,visit my blog about
    Magic & Illusion
    You have what to see there,thanks.

    ReplyDelete
  10. ah, ah, divno...fali mi jos nekoliko poena do stana iz snova :D

    ReplyDelete
  11. Skroz je super. Neke stvari imam a neke su mi bas simpaticne:)

    ReplyDelete
  12. haha, cool. naginjem ka hipsteraju, definitivno!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...