29.11.12

Fallin' for fall...

Photobucket

Nešto razmišljam... Potpuno sam blogo-zapostavila ovu jesen. Nepravedno. Bila je blagonaklona prema meni... 
Donela mi je puuuuno obaveza... Radim, radim i radim... Balet i ruski sve mi bolji, hvala na pitanju. Trčim. Pišem. Planiram puno. A planove sam rešena da sprovedem u delo. Krčim put - polako, predano, ali sigurno. Ali rezultati ne izostaju....



Ali poslednji meseci doneli su mi i puuuuno uživanja.
Bilo je tu nekih lepih, svečanih događaja, pa ni glamming up momenat nije izostao.





Uživala sam u svakodnevnom osmišljavanju outfita i u šopingu. Sad (manje-više) strpljivo iščekujem sniženja (Audrey, svaka ti je zlatna, prim. aut.).








Uživala sam u jeseni. U, onako, pukom promatranju. U pogledu kroz prozor. U pogledu na svet (bilo realni, bilo virtuelni). U šuškanju lišća pod nogama.




Photobucket





U izležavanju. U druženju. U kafama i kolačima (ponekad i u handmade varijanti). U ponekom kratkom begu iz grada i realnosti.












I najviše od svega u - ljubavi! Reči su ovde suvišne, zar ne?




Jeseni, 
Pozdravljamo se. Od prvog decembra, znaš i sama, mozak i srce su mi na Christmas mode-u. Zato se ti i ja družimo još dan, dva. I ne brini, imaću na umu ovih meseci naučeno.
Sincerely yours,
Mila

Photobucket
Photobucket Ljubac! M.

27 comments:

  1. uuuuuuuuuuuuuf pravi "city break"
    ne znam u kom sam delu vise uzivala.

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Divan post :) Malo nas ovako dozivljava i voli jesen :)
    Pisi nam malo o baletu :) Ja bih zelela da cujem svasta o njemu jer planiram cerku da upisem, za par godina :)
    http://myprincesssophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Draga Majo,
    Hvala ti na lepim recima :)
    O baletu sam nesto piskarala u ovom postu: http://tulipslipsticks.blogspot.com/2011/12/nina-pretty-ballerina-now-she-is-queen.html. Ukoliko, pak, imas neka konkretna pitanja, slobodno me kontaktiraj putem maila.
    Ukratko, balet obozavam, i toplo ga preporucujem svima - i deci i odraslima! :)

    ReplyDelete
  4. Pravo je uzivanje citati tvoje tekstove i gledati fotografije <3 !

    ReplyDelete
  5. Oh Mila...ulepsa mi dan!
    Idem sad da zavatrim kamin!

    ReplyDelete
  6. obožavam sve tvoje postove, ovaj je melem za kraj radnog vremena! Omiljeni momenat - shopping is my cardio!:) i moram asap da napravim neki mood board, ovde ima baš dosta inspiracije, divno!

    ReplyDelete
  7. Divan post, ja mnogo volim jesen :) A fotkice su savrsene :)

    ReplyDelete
  8. Prekrasan ti je post, uživala sam u tvom viđenju jeseni :)!

    ReplyDelete
  9. jao kako mi je dobra ova vatrica :))

    ReplyDelete
  10. Kako volim slatke slike ovako na gomili, uz koju pisanu reč :)

    ReplyDelete
  11. Uh sva sam se raspilavila citajuci ovo... :) hihi

    ReplyDelete
  12. Ovde jako dugo svracam i uvijek me odusevi nacin na koji pises :) Ali sad moram bas da pohvalim i tekst i fotografije! Uzivala sam jakooo,svaka cast :)


    http://parisiamcomingbyjelena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si dosla svaki put! Sa ili bez komentara... ;)

      Delete
  13. Ovakvi postovi su za doživotni bookmark, taman za one trenutke kada ti nešto ne ide po planu i onda samo malo pogledaš divote od fotografija, pročitaš nekoliko pasusa lepih reči koje inspirišu i kao da si metnula ružičaste naočari! <3

    ReplyDelete
  14. kradem neke slike, to znas?
    :-)
    cirni kod nas, nakit v.milosevic ;-)

    ReplyDelete
  15. wow, love all of those looks!
    X

    ReplyDelete
  16. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    ReplyDelete
  17. bez cipele sa kaisem i one srbrneeeeee....mmmmm...:))))divne slike!:)

    ReplyDelete
  18. Predivan post i odlican blog.

    http://streetstylebysarahk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mene taman krenula da "kupuje" jesen kad ono, eto zime :) Brrrr

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...