16.11.12

do!ts magazin


Bliži se "ono" vreme u godini... Trudim se da ignorišem... Pa, još je rano! Ipak, ne mogu da odolim, pa tako pomalo zvirnem na pinterest, kucam reči "Christmas", "decoration", i sl. i čitav svet divota je na klik miša away. Tu i tamo bacim pogled na neki sajt o uređenju enterijera gde me mame slikama domova obojenih u crveno i zeleno. Onda ne odolim pa još i špijuniram šta se dešava "u komšiluku" gde su pripreme za praznike već uveliko počele - Advent u Zagrebu samo što nije! Te sa guštom listam praznično izdanje do!ts magazina
Tek nedavno sam naletela na do!ts, prvi hrvatski magazin za handmade kulturu. Oh, znam... Handmade kultura i ja?! Hmmm... Sumnjiva kombinacija. Ipak, do!ts je toliko sladak da naprasno poželim da nemam dve leve ruke! Ma, nek' ide život - ove godine ukrase pravim sama!
Toplo preporučujem i brojeve iz arhive, ali meni je najmedeniji baš ovaj najnoviji, praznični. Obiluje sjajnim DIY projektima - praznično dekorisanje, pravljenje čestitki, kolača i poklona deluju kao piece of cake! Na radost onih koji klik miša rado menjaju za šuškanje papira pod prstima, najnoviji broj do!ts magazina je izašao i u štampanoj verziji (sadly, samo za čitaoce sa područja Hrvatske). 
I ne znam kako vi, ali ja spontano već osećam miris cimeta i jabuka... 










Ljubac! M.

18 comments:

  1. I ja jedva cekam da krene ta praznicna euforija i da pravim sama ukrase i poklone. :)
    Dots sam otkrila jos prosle godine i redovno pratim sva izdanja,sjajan magazin..

    ReplyDelete
  2. najvise na svetu volim novogodisnje dekoracije!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaa! Secam se tvoje divne proslogodisnje jelke sa peruskicama ;)

      Delete
  3. bas zanimljiv casopis :) ja volim sa mamom da pravim u praznicnij euforiji razne ukrase i stvarcice :)

    ReplyDelete
  4. Ovaj magazin je odlican, uvek imaju jako dobre ideje. :)

    ReplyDelete
  5. Ja pravim carapice, za slatkise i ukras, vec jev praznicna atmosfera dok sijem..

    ReplyDelete
  6. Divota :) Joj, i ja sam vec pocela da gledam novogodisnje dekoracije :)

    ReplyDelete
  7. Draga Milice, Nebojša ovdje, izvršni urednik do!ts magazina. Hvala ti puno na ovim divnim riječima. Kao i ostalim komentatorima. Nadam se da ćemo kroz neko vrijeme biti dostupni u 'šuškavom' izdanju i u drugim zemljama, ne samo u RH. Poljupci i naklon, moje dame! :)

    ReplyDelete
  8. Uh, radujemo se svemu tome, ali moramo dodati - kad pre :)) ? Da li to sa godinama vreme tako leti? :-)

    ReplyDelete
  9. ajme kako je moguće da ja uopće ne znam za taj časopis?! divota, moram to checkirati :)
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  10. DIY i ja teško (ja bih rado ali mi ide sjajno), ali volim da bacim pogled na ovakve stvari :)

    ReplyDelete
  11. DIvan post! I Do!ts je fenomenalan, prijateljica mi fotka za njih, oduševljena sam! <3

    ReplyDelete
  12. taj dida božićnjak na jednoj od stranica mi je tako presladak s tom 'zavijutak bradom' <3
    Do!ts je odličan!
    Već dugo razmišljam o oslikavanju tanjura nakon što sam napravila nekoliko šalica i nakon ovog bacam se opet u te vode :)

    ReplyDelete
  13. lepe lepe stvari, nedostaje malo takve inicijative i ovde kod nas :)

    ReplyDelete
  14. Divan blog! Pratimo te. Mozes posetiti i ti nas.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...