27.10.12

She Thinks She's Made Of Candy...


Bila sam vredna. Pa dobro - ništa čudno... Bila sam vredna, kuvala sam. I već vidim drugare koji me dobro poznaju sa oooogromnim znakom pitanja iznad glave. "Da li je bilo povređenih?" Zamislite, nije. "Da li je bilo jestivo?" Zamislite, jeste! :)
Šalu na stranu, snalazim se ja u kuhinji. Samo mi nije gušt. Šerpe, lonci i ostale kuhinjske drangulije just nisu my thing. Ali onda sam počela da pratim razne blogove sa sjajnim fotografijama kulinarskih dostignuća i reših da se dokažem i u kuhinji. How hard can it be, right?
Htela sam da se odužim I.-ju za sve divne ručkove, večere, kiflice, kolače i sl. koje mi je pravio tokom poslednjih puno godina. Pa, ni ne možete da zamislite kakav sam osmeh dobila kada je došao kući, a ja sva u brašnu! Iznenađenje na kub!
Elem, izbor je pao na čokoladne muffine. Malo googlanja (poput svake savremene kuvarice), malo nabavke materijala i malo truda. I voilà! Prste da poližeš!
Recept delim sa vama... Iako u receptu piše da su u pitanju muffini, čini mi se da su zapravo u pitanju cupcakesi. Piše i da je smesa dovoljna za čak 24 muffina. Kod mene ih je bilo 27 (znači, narednog dana sam ih delila po komšiluku).

Smesa za muffine:
90 gr kakaoa
170 gr vruće vode
375 gr brašna (ja uzela ono sa nacrtanim kolačićima na ambalaži)
1 kašičica praška za pecivo
1 kašičica sode bikarbone
1 kašičica soli
250 gr maslaca
350 gr šećera
4 jaja
200 ml kisele pavlake

Ganache krem:
500 ml slatke pavlake
250 gr crne čokolade (sa najmanje 70% kakaoa)

Priprema:
1. Pomešajte kakao i vodu. U drugoj posudi pomešajte brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i so.
2. Maslac i šećer stavite na paru dok se sav maslac ne otopi i dok ne dobijete jednoličnu smesu. Smesu skinite sa pare i mutite je mikserom dok se ne ohladi. Kad se ohladi (5-6 minuta) dodajte jedno po jedno jaje. Zatim dodajte mešavinu vode i kakaoa, te dobro izmešajte. Dodajte suve sastojke i na kraju kiselu pavlaku.
3. Punite kalupe za muffine (podmazane!), ali najviše do 3/4 visine. Pecite na 180 stepeni oko 20 minuta. Ostavite ih da se potpuno ohlade.
4. Za Ganache krem ugrejte slatku pavlaku (pazite da ne provri). U posebnoj posudi izlomite čokoladu, prelijte je ugrejanom slatkom pavlakom i mešajte dok se čokolada ne otopi. Krem ostavite u frižideru da se stvrdne (najbolji je posle par sati).
5. Na hladne muffine priborom za ukrašavanje nanesite krem.

I to vam je to. Samo deo muffina sam prelila Ganache kremom, a za ostatak sam koristila i mamin džem od šljiva i kremić. 
Evo je i sličica... Nije bilo planirano da završi na blogu, pa se nisam puno trudila, a i špric za dekorisanje mi je nastradao posle par nanošenja, tako da su samo premazani, te estetski nezanimljivi.

A evo kako to rade majstori...













Uživajte u vikendu!
Ljubac! M.


18 comments:

  1. Samo napred! I ja sam bila u tom fazonu, sad sam navucena na spremanje! :-D

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vec razmisljam sta cu sledece ;)

      Delete
  2. Ni tvoji ne izgledaju nista losije od tih majstorskih. Bravo!

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuuu, kakva pohvala! #blush :D
      Hvala!

      Delete
  3. Obožavam mafine!! Nešto najlakše za spremiti a sa malo maše mogu biti prava remek djela :D
    :*

    ReplyDelete
  4. Jeeee! Volimo kuvanje, pečenje, mešanje, grilovanje, konzumiranje! :) Još ako imaš kome da spremaš - mmmm.. Hoćemo još i daj pošalji koji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa koliko sam ih naspremala mogla sam dobar deo domace blogoscene da pozovem na degustiranje i druzenje! :))

      Delete
    2. Ako se sledeći put odlučiš na takvo što - ja sam prva u redu! ;)

      Delete
  5. I ja ih pravim vec dugo po ovom receptu, i stvarno su super! :)
    Imam iste muke sa dekoracijom, nikad ne ispadne "kao sa slike" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's the taste that counts, zar ne? :)

      Delete
  6. Ohooo...kanda ce jos jedno degustiranje da padne :D Super, M! :))

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusavam da dosegnem Milenin nivo! :))
      Bice degustacija kad se vratis ;)

      Delete
  7. Divni mafini,kako ih ja volim ..:)

    ReplyDelete
  8. Ja sam pravila mafine za sestrin vasar u skoli (mogu se pohvaliti da je prva rasprodala sve ) :) Inace ne volim da se bakcem oko kuhinje (nisam na majku,koja kuva savrseno i svi jedva cekaju nasu slavu da probaju nesto novo). Ove slicice su odlicne,krenula mi je voda na usta i moram sada pojesti neki slatkis (bas mi je tesko palo ) :D Odlican post :)))
    http://tatjanakandic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ma i tvoji mafini su super ispali i kladim se da su bili jako ukusni!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...