29.10.12

LOVE by Mihano Momosa


All you need is LOVE. I barem jedna Mihano Momosa haljina, ako mene pitate...
Pre neki dan u inboxu me sačekalo jedno lepo iznenađenje - pozivnica za Mihano Momosa reviju od dizajnera Mihaila Anušića. Hip, hip, hooray! Uzimajući u obzir moju ljubav pregolemu prema M. M. haljinama (sećate se?), jasno vam je da se ova prilika nije smela propustiti.
Revija je održana u subotu, u sklopu Belgrade Fashion Weeka. Sjajni, glamurozni komadi iz kolekcije LOVE za proleće/leto 2013. smenjivali su se na pisti. I, zvanično je... Ženstvenost uzvraća udarac! Masculine trendu, back off!
Na mojoj LOVE listi našli su se... Divni izrezi na leđima i mašne oko struka. Prozirni, svetlucavi materijali. Ona savršena nijansa plavo-sive. Bela, bež i roze. Ružice - i u 2D i u 3D varijanti. Zanimljivi print, peruške i peplum. Princeza-haljine (bez sladunjavog kiča, razume se). Ladylike komadi u onom über modernom maniru.
I baš nešto razmišljam... Mihano Momosa odeća je ona koja bi nas u kliku fotoaparata mogla učiniti street style zvezdom u sred Pariza ili najbolje obučenom zvanicom nekog super cool događaja. A možemo je pronaći (figuratively speaking) u komšiluku! I zato je, valjda, toliko i volimo...
Ups, zamalo da zaboravim da pohvalim i hair & beauty momenat - messy punđice i bordo karmin na prelepim modelima. 
Jovana, Milena i ja smo besomučno fotkale... Sadly konstatujem da se kamerom ne da "uhvatiti" onaj glam & glitter momenat, sveprisutan u live verziji. Ipak, nekako slutim da ćete svakako uživati (photos by divna Cipelica Štiklica)!





Ljubac! M.

P.S. Prva fotografija u postu deo je nove Mihano Momosa kampanje. Prelepa Đurđa Stojiljković, Njujork u pozadini i sjajne haljine... Pa, srculence na kub! Klik, klik za ostatak... 


20 comments:

  1. Odlično izgleda ova kolekcija! Neki komadi su mi definitivno must have!

    A.
    FASHION IMPERATIVE
    Official Facebook Page

    ReplyDelete
  2. Ja sam odusevljena celom kolekcijom kao i svaki put! Predivne haljina, materijali, sve! :)

    ReplyDelete
  3. Sjajna kolekcija! Sada mi je žao što nisam stigla na ovu reviju. :) Ali drago mi je da smo se lepo družile u subotu! :*

    ReplyDelete
  4. Kolekcija je stvarno raj za oci :)

    ReplyDelete
  5. Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    в є ℓ ℓ є c н a й є ℓ ё й є

    ReplyDelete
  6. Bravo za sjajan tekst! Drago nam je da smo te srele <3 !

    ReplyDelete
  7. Joj odusevljena sam ovom kolekcijom :)

    ReplyDelete
  8. lovely collection, thanks for sharing!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/




    (if you feel like you can also like my facebook-page: )
    http://www.facebook.com/pages/Amely-Rose/416413135039181?ref=ts&fref=ts

    ReplyDelete
  9. Svaka žena bi poželjela neki od ovih komada. Predivno.

    ReplyDelete
  10. Kakve haljine... Odusevljena sam!
    Imas diivan blo, pratim teee :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...