13.10.12

Extreme Intimo - Extreme Fun


Po ceo dan jurim. Posao, časovi ruskog, časovi baleta, druženja sa dragim ljudima... Zato su večeri rezervisane isključivo za uživanje i opuštanje. Znate već... Ćebence, čaj i čokolada, daljinski, knjiga ili omiljeni časopis i mirišljave sveće. Još kada je brrr hladno - ušuškavanje je moj battery recharge momenat. Ipak, i momente opuštanja volim da stilski zašećerim. Nekom slatkom pidžamicom, na primer. I... stop! Moja potraga za istom se upravo završila!
Videli ste novu kampanju za Extreme Intimo? Nešto sasvim domaće na nivou svetskog. I zvanično sam načisto razduševljena! Sezona jesen/zima 12/13 u Extreme Intimo stvarčicama biće raspevana i super vesela! Panda momenat je prosto neodoljiv! Pa zvezdice, pa note... Pa slatkoća podignuta na viši nivo! Have more fun, poručuju. Ja svakako nameravam. 














Ljubac! M.

11 comments:

  1. Volim njihove stvari, baš imaju finih stvarčica! I taman bih mogla da pogledam za kakvu novu pidžamu za ove hladnije jesenske noći :)

    ReplyDelete
  2. Panda <3 trebalo je da bude više slika sa pandom :D

    ReplyDelete
  3. Vidiš baš bi mi trebala jedna fina nova pidžamica :D

    A one, a two,
    a one, two, three.. :D
    :*

    ReplyDelete
  4. Ne pamtim da su ikad napravili nešto što mi se ne dopada, sjajni!

    ReplyDelete
  5. jako mi se sviđa cijeli koncept. malo terry richardson stila :)

    ReplyDelete
  6. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. such a great blog- nice inspiration

    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    visit <3

    ReplyDelete
  8. Kampanja im je u redu ali nešto nikada nisam naginjala ka E.I. vešu... Ipak, "Have more fun!" kao čitalac tvog blogića ću svakako da poslušam! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...