12.9.12

Slava Micic


Današnji "brrrrr..." momenat vešto ignorišem jednim "wooooow!" momentom. Mrgud stanje uma menjam za I-found-an-inspiration-and-I'm-not-afraid-to-use-it stavom. In your face, kišo - pronašla sam mali online raj!
Slava je The devojka koja zaslužuje moj iskreni naklon! Za sebe piše da je "design-loving, globe-trotting, freelance creative". My kind of woman, na prvo čitanje! Sa bazom u Vankuveru, silnim nekim diplomama iz ekonomije i marketinga, Slava je Creative Director online časopisa Creative Couples, a osnivač je i cool virtualnog mestašceta Creativitality, gde "kreativnost jedu za večeru". Više o Slavi možete pročitati ovde.
Ipak, meni su za oko zapale mind blowing fotografije koje Slava postavlja na svoj blog. Bilo da se nalazi iza ili ispred aparata, bilo da su u pitanju fotografije ljudi ili mesta (Beograda, Zagreba, Ankone...), ja sam bez izuzetka oduševljena. Znate onaj osećaj kad su vam neke fotografije toliko divne da vam srce drnda? Da vas teraju da neke stvari gledate iz potpuno nove perspektive? See for yourself!

Beograde, Beograde, svi vole tvoje nasmejane ulice...








Bosnian Food






Places















Rural Bosnia






Slava's Outfits







People

Photobucket






Ljubac! M.

16 comments:

  1. Pravo je otkriće! Prelepe su fotografije:)

    ReplyDelete
  2. potpuno se slazem sa tobom slike su fantazija :) prava inspiracija i totalni odusev :)

    ReplyDelete
  3. Divne fotografije..:)
    Nominovana si za Liebster Award na mom blogu, ako želiš da saznaš više o tome, poseti moj blog :D
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Post nevjerovatan!! Fotografije sjajne!! Otkriće neprocjenjivo!! :D
    :*

    ReplyDelete
  5. Odlicna je zaista. Bas sam se odusevila kad sam slucajno naisla na nju.
    Uvek je super otkriti novi talenat

    ReplyDelete
  6. GREAT! odushevila sam se kako je dobro! :)))

    ReplyDelete
  7. Wow! preprekul! sve je tako predivno, odlicne fotorafije, sjajno prikazano...hvala za ovo otkrice, taman kisni petak, a verovatno i vikend i ja uz komp i novi blog ;)
    :*

    ReplyDelete
  8. Thanks for this, made my weekend! Glad you enjoy it. Best, xx.

    ReplyDelete
  9. A stvarno su mnogo lepe, predivno uhvaćeni trenuci...

    ReplyDelete
  10. Divan joj je blog, kao i tvoj :)
    Pratim te i radujem se novim inspirativnim postovima ovde, kao i na fejsu!

    Aleksandra

    ReplyDelete
  11. Pravo otkrice! Svidjaju mi se fotografije, mada i njene kombinacije :))
    Odoh da prelistam njen blogic :))
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. IJAO zena je zmaj!

    Hvala na ovome

    ReplyDelete
  13. Divno! Fotke su odlicne!
    Eto jedan cmokic iz Bosne! :*

    Sonja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...