19.9.12

September Candies


Jeseni, back off! Ne dam se utopiti u sivilo koje nam predstoji! U inat ima da:
1. održavam raspoloženje na zavidnom nivou i kada je jaaako teško ustati iz kreveta dok pada kiša,
2. izbegavam tople napitke i kada se smrznem,
3. bojim outfite i kada svi nose crnu ili sivu.
Kada je ovaj modni aspekt borbe u pitanju, čini mi se da su asesoari presudni. Ništa nam ne nabaci onaj brightness efekat poput dobrog statement komada nakita u nekoj jarkoj boji.
Kao svaka normalna žena posedujem nenormalne količine bling bling stvarčica. I u poslednje vreme sam oduševljena pojavom mladih, kreativnih ljudi koji prave nešto drugačiji nakit. Kakvog nema po radnjicama i kakav viđamo na stranim blogovima i street style fotografijama. Works for me!

Narukvice

Što više - to bolje! I to baš ovakvih... Šarenih, upečatljivih, sa lancem, sa kamenčićima. Sve kombinacije dolaze u obzir! Za više informacija klik-klik na Ланче facebook profil.







Prstenje

Motiv ruže će biti super moderan ove jeseni. Na odeći i na nakitu. I mada se već može pronaći ružičasto (mislim na cvet, ne na boju) prstenje u crnoj ili zlatnoj varijanti, za početak jeseni ja ipak biram one u veselim bojama. Poput ovih...




Ogrlice

Nekada sam obožavala velike minđuše, a sada sam opsednuta statement ogrlicama! Opsesiju potpiruju ruske it devojke koje šetaju zamiljive modele na aktuelnim nedeljama mode, te mi se spisak željenih komada svakim danom sve više povećava. Već duže vreme necklace crush su mi Pick Pocket ogrlice. Neon narandžasta sa visećim bodljama i kristalima - savršena. Neon žuta sa kristalima - omiljena!








Ljubac! M.


12 comments:

  1. Delim ljubav prema statement ogrlicama koja je proizisla iz ljubavi prema velikim mindjusama.

    ReplyDelete
  2. E baš tako! Nema mračenja raspoloženja (mada black u outfitu kod mene ide na 3Xda). Prve narukvice su fenomenalne, ruže su kod mene isključivo na stolu ili printu neke haljine (no, ok mi je kada ih neko drugi fura kao nakit) a Slavica i njena čeda su SIMPLY THE BEST! Have fun Milly... :)

    ReplyDelete
  3. Imam jednu lepu pastelno roze ružu na prstu odavno, mnogo je medena :)

    ReplyDelete
  4. Ova poslednja Pickpocket mi je omiljena..znas uostalom!!!

    ReplyDelete
  5. DIvan post, inspirativan potpuno! I ja sam nekako još uvijek optimistićna da jesen neće tako skoro zavladati! Previše volim ljeto da bih ga se odrekla! :) Ljubim!

    ReplyDelete
  6. Kratke ogrlice mi se u poslednje vreme jako dopadaju, a ranije nisu toliko. :D

    ReplyDelete
  7. Ogrlica broj 3, to jest 4 - predivna! Slazemo se sa tobom - necemo u sivilo :) ! <3

    ReplyDelete
  8. Hola, me ha gustado mucho tu entrada y trambién tu blog

    así que te sigo ^^

    besos!!

    http://ancostplace.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...