6.9.12

Resort Collections That Stole My Heart


Volim resort kolekcije. Leže mi. Jer nisu letnje. A svakako nisu ni zimske. Nego su onako somewhere in between - baš taman. Odeća je luksuzna i fino ukrojena, jednostavna, elegantna i ponekad zabavna. Pa još namenjena glamuroznoj scenografiji! Azurnoj obali. Grčkim ostrvima. Oh, srculence moje, ne tuci tako ludo!
Kad je moda u pitanju, monogamija mi nije suđena. Na desetine kolekcija moj su resort crush, a favoriti se menjaju iz dana u dan. Danas najviše volim ovih deset...
I omiljene mi kolekcije gotovo da nemaju ni jednu zajedničku crtu. Neke su vrlo ladylike, a neke pomalo masculine. Šta da radim - svaštar sam! Ipak, mnogo volim onu jarko plavu, folija zlatnu, crnu, boju breskve i mentola, porcelansku šaru, uske pantalone, široke pantalone, kratke haljine i duge haljine. A Jason Wu mi je posebno u srcu...
I tako još samo malčice odlažem realnost. Čizmice i kaputići, družimo se uskoro. Danas ipak zamišljam brodove, cool restorane, glamurozne zabave, azurno plavu, šešir na glavi, šampanjac u ruci i neki od ovih outfita...

Roberto Cavalli





Prabal Gurung





Valentino




Proenza Schouler



Lanvin





Balmain





Oscar de la Renta






Michael Kors




Diane Von Furstenberg
 




Jason Wu 







Ljubac! M.


8 comments:

  1. Što bi rekli, svašta nešo, pa ti sad izaberi samo jedno, ne može:)

    ReplyDelete
  2. Volimo i mi :) , svasta bismo izabrale za sebe od gotovo svakog dizajnera kog si prikazala, divno!

    ReplyDelete
  3. divno!
    xoxo SIenna
    http://www.fashionintheair.com/

    ReplyDelete
  4. Valentino & Balmain as ususal(već me sramota što stalno to ističem :) su mi najuticajnije priče! Divan resort beg Milly...

    ReplyDelete
  5. Nevjerojano! Oduševljena sam sa 70% ovih kolekcija u potpunosti! Prabal Gurung; Lanvin, Proenza, Diane von F., balmain i Jason Wu me ODUŠEVILI korjevima i bojama i uzorcima! LOVE IT!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...