28.9.12

Autumn Morning


I mada sam po opredeljenju letofil, volim ja i jesen. Lepu, zlatnu, ušuškanu. Progledam joj kroz prste i onih dana kada mokra ko mišić stignem u kancelariju i cedim se ceo bogovetni dan. Zažmurim i na neprijatne pojave vetra, metla-like frizuru i šmrckav nos. U listi "za" i "protiv" argumenata, ipak mi redovno pobeđuju ovi prvi. Pa tako razmišljam kako su za spavanje najlepša upravo jesenja jutra. Kako u jesen kuća najlepše miriše na cimet i kolače. I kako je najzanimljivije šetati kada ti lišće krcka pod nogama. 
Zato su me ove fotke Anne Williams kupile. Pala sam na ovu lenju, uspavanu atmosferu. Svetao prostor. Vikend romantiku i ginger kosu. Ma, ljubav čista! 
Znate već, seize the jesen! Barem onda kada nam stvarno i pristigne...









Ljubac! M.

11 comments:

  1. Jesen je moje god doba! <3 <3 <3
    Slike su divne!

    ReplyDelete
  2. E kad bi jesen uvek bila kao na ovim fotkama i ja bih je volela :)

    ReplyDelete
  3. divnooo! Ja obozavam ovu toplu jesen!!!

    ReplyDelete
  4. Prelepe su fotkice.Ovakva se i meni svidja:)

    ReplyDelete
  5. ja sam uvek za prolece, mada mozda promenim ubedjenja pored ovih fotki :)

    ReplyDelete
  6. Slike očaravajuće, možda zbog tvog posta i zavolim jesen!

    ReplyDelete
  7. Super su slike! Volim jesem, ali samo ovu 'septembarsku' bez kise :)

    ReplyDelete
  8. Divne fotografije!

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  9. Prelepe slike!! :)

    Počeo je giveaway na mom blogu, ako želiš prijavi se :) ♥

    ReplyDelete
  10. Ove fotke miluju ovakve jesenje dane. Divan izbor i special like za ginger! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...