28.8.12

Me @ Wannabe


Od kada je blog Lale & Karmini ugledao svetlost monitora, štošta se u mom životu promenilo. Moj blog - moj kreativni ventil postao mi je osnovna anti-stress terapija. Sasvim Up Close and Personalni šareni kutak po kome švrljam sa ružičastim naočarima na nosu. Od nemog posmatrača postala sam učesnik. Malecni, ali ipak učesnik.
Ipak, ono najvrednije što mi je blog doneo svakako su mnogobrojna nova poznanstva. Sa ljudima koji, jupi, dele moja interesovanja! Ponekad ova druženja iz viruelnog preselimo u realni svet, pa ste o jednom našem susretu možda i čitali kod Jovane, Milene, Svetlane, Nevene ili Tatjane&Dane, mojih blogo-drugarica.
Uz nova poznantsva stigle su i prilike da se probaju neke nove stvari. Šanse skroz neočekivane. Zato su valjda tako i slatke... Početkom godine od mile Daše dobila sam poziv da pišem za Wannabe magazine. Surprise, surprise! I mada je prihvatanje te obaveze zahtevalo ozbiljnu reorganizaciju nepostojećeg slobodnog vremena, preovladalo je ushićenje zbog upuštanja u nešto totalno nepoznato. Moja online novinarska avantura traje već više od pola godine. Deo sam tima! A rad uz ljude kao što su Daša i Jovana ne može biti lakši i zabavniji.
Uostalom, rezultati su pred vama... Samo nekoliko odabranih tekstića...












Čitajte nas!
Ljubac! M.

P.S. Ukoliko je web novinarstvo your thing i želite da ovladate znanjem i veštinama iz ove oblasti, Wannabe organizuje školicu za vas. Trk na link po više detalja! Keep calm and write something!

11 comments:

  1. Obozavam tvoje tekstove, fenomenalno ih radis :)

    ReplyDelete
  2. Nas tri smo jednoglasne - tekstovi su ti potpuno savrseni, a s obzirom da smo te sve tri upoznale slazemo se i da bismo te mogle satima slusati :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imale bi tema za razgovor, ne sumnjam! :))

      Delete
  3. volim tvoje tekstove :) i potpuno sam se prepoznala u ovom tvom postu :)

    ReplyDelete
  4. Da bar pisem upola kao ti ;) Tekstovi su ti super!

    ReplyDelete
  5. Volim sto pises...a uz WM jos vise ljudi ce uzivati..

    ReplyDelete
  6. Čestitam ti <3 Trud se isplatio!

    ReplyDelete
  7. Ljubim moja Wannabe kolegice! <3 Obožavam tvoje tekstove! <3

    ReplyDelete
  8. Devojcice, hvala vam na divnim komentarima! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...