17.8.12

Lovely Offices


Teško mi je ove reči da bacim u post, ali tako je kako je... Septembar je iza ćoška! Ju, kad pre, i ja se pitam. Ipak, najavili su nam vrele dane, pa ne brinem mnogo da će nam leto brzo izmaći. 
Septembar mi je bitan iz nekih drugih razloga... Zbog nekih novih odluka, novih početaka i novih planova. Za Novu godinu sastavljam samo listu želja - resolutions su mi tradicionalno vezane za deveti mesec. Tipično štreberski, tu naviku vučem valjda još iz školskih dana. A odluke i planovi su mi poprilično ambiciozni. Ove godine i više nego inače! Neki od planova su isključivo poslovne prirode, pa se uveliko zahuktavam. Čekam samo zvuk pištaljke za start, i udaram sprint.
A ništa slađe nego nizati poslovne uspehe u lepo dekorisanom prostoru. Zato su aktuelni predmet moje opsesije slatke kancelarijice. Working spaces, ako baš hoćete. Razgledam fotografije istih i kombinujem, skiciram, osmišljavam promene u svom radnom prostoru. Valja se za taj septembar dooobro pripremiti!
Znam da neki od vas rade/uče kod kuće... Vi slobodno pustite mašti na volju! Takođe znam da ogromna većina vas (nas) radi, u najboljem slučaju, u moderno opremljenim ali bezličnim kancelarijama. I znam da ne možete da isposlujete kod šefa da kancelariju okrečite na primer u... Tirkizno! Ali neka medena oglasna tabla, slatko uređen radni sto ili inspirativni desktop could do the trick. Ma, da poželiš da ostaneš što duže!















































Ljubac! M.

20 comments:

  1. Sviđa mi se ovaj post...mnogo je inspirativan :)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Koliko ideja! Da ti se zavrti u glavi:)

    ReplyDelete
  3. Inspirativno.
    Strasno me zanima kako ce izgledati moj radni prostor jednog dana!! Jedva cekam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milena,
      Osim ako sama ne budes odlucivala o njegovom uredjenju - bedno, dosadno ili hladno, uveravam te! :D
      Yours truly

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Vise mi se dopadaju oni sa vise detalja i slika, nekako su topliji i prijatniji od minimalistickih :)

    ReplyDelete
  6. E sad da mi kazu da biram, stvarno ne znam sta bih izabrala...sve je tako sjajno i sigurna sam da bih uzivala u svakom od ovih radnih prostora. :)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. prelijep post... bas inspirativno,iako jos uvijek nemam svoj poslovni prostor :). http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jao,prekrasni su.. :)
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Savršeno je i inspirativno, što je najbitnije.

    ReplyDelete
  10. Obožavam ovakve postove i ja sam imala na svom blogu, isti. Obožavam home office-divota.

    ReplyDelete
  11. I ja imam taj "nova era" odnos prema septembru upravo zbog školskih dana što je produženo i na poslu jer sam ostala posle mastera da radim na faxu. :) Moji trikovi su više ka dekoru usmereni jer ni mi ne možemo baš da "renoviramo" prostor. S'toga, sveže cveće na stolu, par lepih uramljenih fotografija, charmy kalendari i dobro organizovane police uvek izmame divljenje kolega. ;) Bisous!

    ReplyDelete
  12. Inspiracija na svakoj fotografiji!;) Meni malo treba da bih se osjećala sretno u svojoj radnoj stolici. Nekoliko detalja i prostor postaje potpuno drugačiji.

    ReplyDelete
  13. Uhh ne mozemo da se odlucimo gde bismo pre radile :) ! Definitivno na radnom mestu provodimo mnogo sati i moramo ga, koliko je ko u mogucnosti, uciniti sto prijatnijim za rad! <3

    ReplyDelete
  14. Svaki kutak je lep i kreativan na svoj nacin. :)

    ReplyDelete
  15. Ipak tu provodimo 8+ sati dnevno, to mora biti nesto prijatno i lepo!

    ReplyDelete
  16. ajme koliko divnih radnih prostora.. toliko su predivni da se ne bih bunila imati nekoliko soba gdje je svaka neki od ovih stilova..pa se smestim prema raspolozenju :)

    ReplyDelete
  17. Trenutno renoviram sobu tako da mi je super dosao ovaj post ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...