3.8.12

Easygoing, easyliving...

Photobucket

Drugari, petak je! Cele nedelje sam nadoknađivala propušteno, pa sam se pošteno umorila. Obaveze privodim kraju i pravim planove za naredna dva dana. Inspiraciju delim sa vama, pa... Hvatajte beleške!

Vikend na moru

Ukoliko putujete na more - zavidim vam baš, baš! Morski dani su iza mene, ali znate već... Mora nikad dosta! Izležavanje na pesku, slana voda, mokra kosa, sladoledi, lagana odeća, vetar na licu... Komadić raja na zemlji.






















Vikend na selu

Uvek dobra ideja! Sklonište od gradske vrućine (posebno kad nam prognoziraju saharske vremenske prilike). Priroda, slatke kućice, debela hladovina i poslastice... Mozak na off i intenzivno punjenje baterija.




















Photobucket

Vikend u gradu

Ukoliko, pak, ostajete u gradu, nema razloga da svakako ne uživate. Zavucite se u omiljene bašte, gustirajte ledene limunade i koktele, a čim sunce zađe pravac na užareni gradski asfalt. Sa stilom, razume se!





















Ljubac! M.

8 comments:

  1. Meni se dopada neka 3 u 1 varijanta. Malo na more, malo na selo, a grad između. Skromno!;)

    ReplyDelete
  2. odlične slikice... ajme sad je i mene nostalgija ulovila, i moje more je za ovu godinu gotovo, ali zato sutra pravac van grada i na selo, bar još par dana odmora :)

    odličan ti je blog... velika pusa

    Matea

    ReplyDelete
  3. treba mi odmor, malo kupanja u slanoj vodi pijenje koktela na plazi u hladu nikakop ne izlazim na sunce...

    ReplyDelete
  4. Što su lepe fotke, divna Karla u tufnastom izdanju :)
    Ja sam uvek za akciju, glasam za obilaženje nekog novog grada umesto izležavanja na plaži, hehe :D

    ReplyDelete
  5. definitivno drazestan i magican post. uzivala od pocetka do kraja, i nadala se na jos nesto :)

    ReplyDelete
  6. Great blog! Lovely pictures!

    http://mentrend.blogspot.be/

    ReplyDelete
  7. Prelijep post. Tako zelim opet na more, nadam se da cu barem još jednom otici prije nego ste krene skola :)

    ReplyDelete
  8. koliko predivnih fotografija na jednome mjestu. iako me poceo hvatati jesenjski blues, ove slike su me podsjetile zasto volim(o) ljeto. predivne su.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...