7.8.12

Dior.

Na ovih četrdeset i nešto razmišljam o odeći. I to jesenjoj, verovali ili ne! Inspirisana brojnim novim reklamnim kampanjama i glossy časopisima koji već uveliko prelistavaju kolekcije za sezonu koja je pred nama, modno se forwardujem nekoliko meseci unapred. I već znam napamet - koža, metalik, pliš, duge čizme, duge rukavice, itd. 
U moru sjajne odeće, pogled mi nekako najčešće zastane na onoj sa potpisom Dior. I mada modni kritičari imaju poneku zamerku na rad Billa Gayttena, meni je ova kolekcija divna. Predivna! Ladylike. Otmena. Sofisticirana. Pa još inspirisana baletom! Ma, stalno bih se tako oblačila. 
Elegantna verzija tutu suknjice. Cipele sa vrhom kao kod špic patike. Strukić stišnjen, što bi rekao jedan poznati domaći kantautor. Duge kožne rukavice, "suza" ogrlice i drugi san snova aksesoari. Daha bez.
 





















Još jedan nedavni potez ove francuske modne kuće blew my mind. Naime, Dior je u promociji nove kolekcije udružio snage sa osvedočenim kraljem streetstyle fotografije. Tommy Ton je fotografisao najpoznatije svetske blogerke - Miru Dumu, Chiaru Ferragni, Susie Lau, Tinu Leung i druge, obučene u novu Dior odećicu. Time je Diorov kreativni tim pokazao da cilja na sve generacije i da mladim profesionalcima itekako pristaje odeća modne kuće koja postoji preko 60 godina. Žestoki clothes slash photography crush!














I da... Sa malim zakašnjenjem random.org je odlučio da će u letnjoj narukvici i sasvim jesenjem Vogueu uživati - Jovana. Pa, Jovanče... Uživaj!
 
 
Ljubac! M.

16 comments:

  1. Jeeeeej! :) Dior i ja u istom postu! Ma nema bolje! Hvala Mici! :*

    ReplyDelete
  2. Hehee, samo cekam kada ce Dior da pozove tebe i mene :fashion_forever:

    Nego, gde si ti?!

    ReplyDelete
  3. Medzik! :)
    Jovana da mi posalje Vogue! :)))
    shalim se, uzivaj!

    ReplyDelete
  4. i ja mislim da je divna kolekcija

    ReplyDelete
  5. Sve savrseno kao do detalja! :)

    ReplyDelete
  6. Ciklama kaput je genijalan, i sad tek shvatam koliko mi se sviđa ta boja...i koliko mi užasno stoji zbog boje moje kose :D

    ReplyDelete
  7. Odusevljena sam svakim komadom .. Pogotovo na poslednjim slikama. Kaput, ogrlica, torbica koju Miroslava ima - san :))
    A ko su ove dvije djevojke? Pokusavam vec neko vrijeme da otrkijem ali mi ne ide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju su bliznakinje iz Kine Dan & Qing Wei. Mislim da je ovo njihov blog: http://qkxlj.blog.163.com/ ;)

      Delete
  8. Divno! :)

    http://www.fashion-bite.com/

    ReplyDelete
  9. ZALJUBILA SAM SE U OVAJ POST!tako sofisicirano, divno, savrseno. Dior 4ever!:)

    ReplyDelete
  10. I ja razmišljam o jesenjoj odeći, o bordo boji i bež čipki. Divan izbor fotografija.

    ReplyDelete
  11. najbolji post koji sam ikada procitala! Hvala na ovome, kiss

    ReplyDelete
  12. I ja sam otkinula na ovu Dior kolekciju. Čuvam je u moodboard folderu sa sve mix tape-om sa iste revije. A kritičari neka pišu šta hoće, blogeri su tu da daju glas "naroda". ;)

    ReplyDelete
  13. svidja mi se njihov potez, i svakako kolekcija koja oduzima dah. ali realno, tko si sve moze tu odjecu priustiti... mogu oni ciljati na ne znam koga kad nas ionako vecina ne moze kupit ni Dior gumb. ali ipak svejedno pozdravljam inicijativu i uzivam u fotkama :D thanks for shareing

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...