6.7.12

Be A Good Sport


U životu se nisam bavila sportom. Ponekad me nešto zainteresuje na kratko. Pa kao svaki entuzijasta ushićeno krenem, a onda ubrzo zbog dosade prekinem. I čvrsto obećam sebi da ću idući put istrajati. Ma, da...
A sport slabo i pratim. Osim kad igraju "naši". Ili kad je nešto baš bitno ili zanimljivo - razna finala, ponekad Formulu 1, teniske Grand Slamove, i naravno Olimpijske igre. Olimpijski plamen u Londonu samo što nije upaljen i čeka nas jedno vrelo sportsko leto.
Danas, tik pred završnicu Wimbledona, naleteh na jedan editorijal italijanskog ELLEa iz novembra 2011. Tenis i bela moda. Eh, takav sport baš volim! Anouck Lepère je super chic na ovim fotografijama u retro maniru, a odeća je nestvarno dobra.
Inspirisana editorijalom, rešila sam... Danas oblačim belo, hvatam debelu hladovinu (nažalost ne na Centralnom terenu već ispred televizora) i čašu ledenog pića, pa navijam. Kako "za koga"?! Pa za naše!
















Ljubac! M.

11 comments:

  1. Joj divne fotke si pronasla :) super spoj mode i ovog fancy sporta!

    ReplyDelete
  2. Uuu belo, uvek za :)super je editorijal!

    ReplyDelete
  3. ja sam veliki fan tenisa,
    bele boje ne toliko
    sve ovo bi mi bilo mnogo lepse na travi,
    na sljaci not so much!

    ReplyDelete
  4. Ja sam pravi antisportista! Prvo što sam pomislila kad sam vidjela ove fotke je da li su se isprljali na ovim terenima...;)
    Inače, odjeća i retro momenti <3

    ReplyDelete
  5. A baš si entuzijasta! :) Evo meč je u toku a ja ne bi nešto da se nerviram danas pa sam uz limun i vodu lepo na blogu. Editorijal je divan a Anouck baš volim... Bele pantalone, special like!

    ReplyDelete
  6. jao obozavam taj sporty+dressy trend!

    jos samo da nabavim svoje New Balansice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, pa vec dugo traje ta potraga!

      Delete
  7. This photoshoot was amazing, as soon as I saw it I fell in love! :-)
    You have such an interesting blog! I like it! I'm following it! Check out my blog!


    WhiteCloset
    Facebook
    Twitter

    ReplyDelete
  8. aposolutno predivan editorijal. retro, geeky, elegantan, sexy, zabavan... ma da bi rijec rekla. obozavam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...