30.7.12

Back to Work


Bila, uživala, bućkala se, vratila se. Ekspresni pad sa sedmog neba, tup... Back to reality. Back to work. And, sreća-sreća-radost, back to blogging. Oh, da! Nije me bilo. Ali opravdano.
Ne usuđujem se da pretresam uspomene na proteklih par nedelja. -"Kako je bilo na moru?" -"Lepo." Toliko. Čisto da lakše protrčim kroz ovaj period adaptacije na stvarno stanje stvari. Slike sa odmora, poput ove gore, grejaće me u zimskim mesecima. Do tada sam sva u fazonu novih obaveza, novih ciljeva, novih radnih zadataka. Skačem uvis bez zaleta, da se izrazim aktuelnim sportskim rečnikom.
I bez obzira na manjak slobodnog vremena, i dalje uživam. Ugađam sebi. Stranice sjajnih časopisa šuškaju pod prstima. Nadoknađujem propušteno pa švrljam po omiljenim blogovima. Čudo jedno, ali lepa reč i sjajne fotografije me uvek oraspolože. Inspirišu me.
Kad smo već kod sjajnih fotografija, turski Vogue ih ima na pretek. Miranda Kerr na avgustovskoj naslovnici i odlični editorijali. A odeća, ufff... To die for! Pa, izvolite! Jedan primerak poklanjam vama (znam da cenite dobru stručnu literaturu). Vogue će vas inspirisati na lagane pripreme garderobera za predstojeću sezonu, a uživaćete i uz pregled najboljih jesenjih kolekcija poznatih modnih kuća. A donela sam vam i jedan mali suvenir - mintastu narukvičicu sa turskim očima. 
I znate već sve...
- Klik na Join this site with Google Friend Connect
- Klik na like na T&L Facebook stranici
- Na kraju ostavite komentar na post sa mail adresom.
Igramo se do sledećeg ponedeljka, a random.org će da odluči u čije će ruke otići ovaj poklončić. 





Ljubac! M.

18 comments:

  1. Dobro nam dosla nazad :)
    ninochka.ni@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Upravo otkrih tvoj blog i priznajem, odusevljena sam! Imala si me kod recenice: trosi sav novac na putovanja, knjige i odecu (: I postovi su sjajni! Super super super!
    Eh da, evo i mail-a: bcornerbecky@gmail.com
    Veliki pozdrav, B.

    ReplyDelete
  3. sve napravljeno!
    odlična je narukvica :)

    sienna.belic.lv@gmail.com

    ReplyDelete
  4. drago mi je da ti je bilo lepo!
    fashionmagnolia@gmail.com

    ReplyDelete
  5. dOBRODOSHLA DOBRODOSHLAAA! :)
    ma.sooperstar@gmail.com

    ReplyDelete
  6. i ja jedva cekam tu desetodnevnu uzivanciju...da me drzi cele zime

    ReplyDelete
  7. Slika ti je odlična!
    Kao i blog :)

    ReplyDelete
  8. ah, ovakva lucky charm ogrlica bi mi bila potrebna u ovom trenutku :)

    dobro dosla sa sedmog neba!

    milenkovic.anastasija@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Dobrodosla, radujemo se tvojim novim postovima:))
    m.natasa79@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Dobrodošla nazad :** super je narukvica.
    minjaosma@gmail.com

    ReplyDelete
  11. kako je dobra prva slika. Gde si bila ako nije tajna? I bas me zanima gde radis..:)
    a igram se, uvek!:)
    anastasija.milojevic@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. ah, ako je ovako tezak pad u realnost, znaci da je odmor bio nadrealno dobar! :)

    cherryice7@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Drago mi je da si uživala. :D

    andrea.djk@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Dobrodošla, nadam se da si se nauživala! :)
    *___* Aww, narukvica je prekrasna. :3
    Pratim te, nadam se da ćeš i ti pratiti nas.
    <3

    ReplyDelete
  15. Tvoj post nakon sređivanja kancelarije je prosto kao kolač posle ručka. :)
    Srećan nam rad Mici :*
    adresu znadeš :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...