26.6.12

Hollywood's Rebel Belle


Ovih dana filmski profesionalci, ljubitelji sedme umetnosti, ali i ljudi koji barataju posve beskorisnim informacijama i svašta nešto čuju u prolazu (poput, jelte, mene same) razmenjuju zbunjene poglede nad informacijom koja je obišla svet - Kristen Stewart je najplaćenija glumica današnjice! OK, ovo je dokaz da se vremena stvarno jesu drastično promenila u poslednjih jedva dvadesetak godina. Nekada su najplaćenije glumice bile Julia Roberts, Nicole Kidman, Angelina Jolie, Renee Zellweger, Halle Berry... Oskarovke. Glumice na čijim licima kada glume vidimo više od jednog izraza (čitaj: izgubljenog pogleda sa poluotvorenim ustima).
Pogledala sam i ja nekoliko delova čuvene Twilight sage. I Kristen je definitivno rođena za ulogu Belle Swan. Gledala sam je u još par filmića (Snežanu još nisam stigla da pogledam). I mada se nadam da će me Kristen u budućnosti demantovati, ne vidim ja tu nigde onaj čarobni X faktor. 
Ipak, filmska industrija se očigledno ne slaže sa mnom. A ni ona modna! Jer malo, malo eto ti Kristen na naslovnici nekog prestižnog modnog časopisa, dok se redovno nadugačko i naširoko komentariše šta je mlada glumica ponela na nekoj filmskoj premijeri, festivalu i sl.
Kristenini modni odabiri često su bili, hmmm... Diskutabilni. Na primer, crna Marchesa haljina... Why, Kristen, whyyyy?! Ipak, nije uvek ni do odeće. Neretko je naruže neuredna kosa, patike koje ne priliče događaju, smešno poziranje itd.






Glumicu smo viđali i u modnim izdanjima sa kojima se uopšte ne može biti načisto. Da li su dobri ili ne...
 



Ali opet, znala je da izgleda i više nego odlično!






Jedno je sigurno - od Kristen nikada ne znamo šta da očekujemo.
Ipak, ako je Anna Wintour aminovala Kristenino pojavljivanje na naslovnici američkog Voguea, a time i glumičin status mlade modne ikone, kako protivurečiti?!


Uz Vogue, ređali su se tu i Glamour, GQ, Harper's Bazaar, W, silna izdanja časopisa Elle...







I ne samo naslovnice, već čitavi editorijali. U nekima je Kristen bila ljupka i ženstvena, a u nekima se nije libila da pokaže svoj stav i bunt (u vidu srednjeg prsta, razume se).











Najveću pažnju izazvale su fotografije objavljene u američkom izdanju časopisa Elle, gde Kristen igra dve uloge. U jednoj je ženstvena, a u drugoj je pokazala i svoju mušku stranu.




Danas se najviše priča o jednom glamuroznom, tek objavljenom editorijalu. Julski Vanity Fair donosi nam saradnju mlade glumice i neprevaziđenog Maria Testina. Duh Versaja, visoka moda i Mariove fotografije... Pa, kako da se ne oduševimo?! (Intervju za pomenuti časopis koji obiluje "F" i "S*it" rečima ćemo, naravno, zanemariti...)








Ljubac! M.

15 comments:

  1. mene je pre nervirala jako, i na crvenom tepihu izgledala izgubljeno, kao da se ne oseca dobro u svojoj kozi, ali, cini mi se da je dosta napredovala i da njeno vreme tek dolazi...

    ReplyDelete
  2. Slazem se sa Stašom. Ceo tim ljudi je radio na ovim editorijalima, po meni, izgubljena je bila jako..bez sopstvenog stila i emocija, ali uhodaće se vremenom, postaje sve više popularna. Ja nisam ljubitelj crta lica koje ona poseduje uopšte, Više volim neznije devojke:)) Ona mi je nekako sva gruba. Moje misljenje:D Da se ne uvrede njeni fanovi

    ReplyDelete
  3. joj jedno od najneomiljenijih lica na sceni, losa glumica, a i u modi se ne snalazi prvise. Ali svaka cast za ovaj iscrpan clanak :)

    ReplyDelete
  4. uh, meni je ona totalna enigma, ništa tu meni nije jasno...

    ReplyDelete
  5. Totalno neodređena. Kako Dubravka kaže, prava enigma!

    ReplyDelete
  6. Meni se ona bas svidja zat sto je takva, izgubljena, nezgrapna u tom svetu, sa neprimerenom obucom..totalno je razumem. Ja ne bih dala Angelini ni postolje te statue, a kamoli Oskara, Dzulija 20 godina igra jednu te istu ulogu, tek je u poslednje vreme promenila malo...

    ReplyDelete
  7. Moram da budem potpuno iskrena i da kažem da ni jedan jedini film sa njom nisam ogledala, pa ni te čuvene vampire, tako da što se njene glume tiče, tu ne mogu ništa da kažem. Što se stila tiče, luta, nejasna mi je često a nekad me prijatno iznenadi :)

    ReplyDelete
  8. Ne znam, ne sviđa mi se kao glumica nikako. Nema nikakvih emocija u njenoj glumi

    ReplyDelete
  9. Lijepa je, ali ja nju nikako 'ne volim'. Čudno mi izgleda na crvenom tepihu, izgubljeno haha :)

    ReplyDelete
  10. ima ona nesto.. jos puno na tome treba raditi, rafinisati :)
    stilski- da ne komentarisem :D

    ReplyDelete
  11. Negde mislim da je ona baš idealni poligon za sve ilustrovane modne igrarije. Dakle, bez stava, šlifa, stila a urednici i fotografi se utrkuju da predstve neki tematski editorijal kao da mincaju Frankenštajna. Pa ko će upečatljivije. Na žalost, ne slažem se za njen Vogue Cover Status jer nije poenta da je samo "napuderišu" već da ima nešto "Vogue" i u rečima i porukama koje šalje kroz intervjue. Twilight je doneo novac, moda na žalost pohotno i za time grize i eto šta ispada... U svakom slučaju, zanimljivo si ovo predstavila Milu. :*

    ReplyDelete
  12. and yet her face still looks the same! to je ono sto me ubija, sve oko nje se menja, a njen izraz lica bi mogli da lepe na svaku sliku, kao da je robot! ona je na pocetku pokusala da se ,,pobuni'' da se pojavi u patikama, cupava, i to je postalo okidac, kao da su svi rekli jao, ona nosi starke to je tako kul, hajde da resimo taj problem. i ta pobuna je bila cist marketing, savrsen nacin da se privuce paznja, a sa tim i novac.
    odlican tekst, odlicna tema, Mila :)

    ReplyDelete
  13. iako na nekim/mnogim fotkama izgleda spektakularno, ima nesto kod nje sto me iritira, i zena je bas sva.. iritantna. ne znam. nije mi sjela. ni ona ni RobPattz, i nisam vidjela goru glumu nego u twilightu... sorry :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...