5.6.12

Happy post

Photobucket

Nije da sam baš luda od sreće poput ovog preblesavog slončeta. Ali plivam (da ne kažem - skačem). Zadovoljna. Ispunjena. Horoskop mi dobro kaže - potrebni su vam odmor i san. Zaboravili su još da dopišu i sunce... Pa da onda doživim trambolina nivo sreće!
Ipak, ružičaste naočare su mi uvek pri ruci. Za svaki slučaj. Za kišne dane poput ovog. Evo, zavalila sam se i uživam! U pisanju, poslu, šetnji, čitanju, kafi, kolačima, vinu, ženskim razgovorima, baletu i držanju za ruke. Puno je stvari koje boje moju svakodnevnicu...















































Na kraju krajeva, i kad mi nešto nije po volji ja samo pomislim na ovu o moru i mornaru. A mornar sam samo takav!


Ljubac! M.

20 comments:

  1. Prelepo.Barem pola je zavrsilo u mom folderu:) A slončić je genijan:)

    ReplyDelete
  2. aa sjajno,nisam jedina ludaca koja je srecna po ovoj kisurini :)))) hehehhee

    ReplyDelete
  3. sjajno,divne fotke,popravljaju raspolozenje!

    ReplyDelete
  4. Joj, kako je sve ovo prekrasno, precakano i preslatko!

    ReplyDelete
  5. predivne, predivne su slike

    ReplyDelete
  6. Ono slonče me uvek razveseli :)

    ReplyDelete
  7. Sve, sve, ali slonče duša :D

    ReplyDelete
  8. Woow, such a great blog! I follow you now.:) You too?

    caramellacoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kakve fotke,davno bolje nisam videla..totalni relax post

    ReplyDelete
  10. Slike su savrseneee, vecina njih je dozivela save as opciju.. Ova dva vocna sladoleda jaoo ma mljac! :)

    ReplyDelete
  11. kako je slatko slonce, odmah mi je popravilo raspolozenje :)))

    ReplyDelete
  12. Volim kada naletim na novi blog vrijedan praćenja i prvi post koji vidim bude ovako savršen <3
    Slike su nevjerovatne, posebno ove vezane za ljeto i plažu :) Odmah poželim da sam na jednoj od njih i da lješkarim i uživam :D

    ReplyDelete
  13. Slonic me je kupio, gledacu ga celi dan smejati seee :)

    ReplyDelete
  14. Divno pises! Narocito mi se dopao opis o sebi... Pratim te a ako zelis slobodno mozes pratiti i ti mene ;-)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...