18.6.12

Gina Peruggino


Divotica! Pa, na plus 30 sam svoja na svome. Da me čujete kako se žalim na vrućinu? Nikada! A juni je... Tek uvertira u divne stvari koje me čekaju. U ćao kancelarijo - ćao mozgu period.
I tako je moje letnje fantaziranje ovih dana u jeku. Smišljam outfite, smišljam destinacije... Sasvim nerealno, razume se! No, ipak postoje stvari koje su realno pod must. Odabrano društvo. Moj I. i ja, pa bilo gde. Naši drugari za izlaske do jutra. Hladni kokteli i vruć pesak. Plaža - gradska ili morska. Bose noge ili štikle. Plisirana duga suknja, čipkani šorcić i upadljivi nakit... 
E sad, kad smo već kod nakita (i leta), naleteh na ovaj presladak, skroz letnji koji vam danas predstavljam. Gina Peruggino. Malo neona, malo navy trenda, malo statement epiteta... Well, sve ono što ja volim! Već kombinujem. Jednostavni outfit uparen sa jednom od ovih načičkanih ogrlica. Gola ramena i duuuge, viseće minđuše. I leto može da počne!













Ljubac! M.


15 comments:

  1. Sviđa mi se, a pogotovo ove šarene statement ogrlice!

    ReplyDelete
  2. Kako je super ova zadnja narukvica, ima jos komada koji mi se bas svidjaju.

    ReplyDelete
  3. Aaaa..sjajno! Ne znam koji mi komad ljepši :D

    ReplyDelete
  4. Super nakit,idem odmah da ga detaljno pregledam ;)

    ReplyDelete
  5. Gola ramena i viseće minđuše! TO! :) Iako sam ja u malo svedenijem fazonu nakita (minimal, elegant, lalala) ova tvoja egzotika mi je neodoljiva. I tačno asocira na te koktele, žurke, zez... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...