4.5.12

More i slatkiši


Kao i uvek, s proleća me strefi onaj neizdrž... Gadna kriza, pa mi hitno treba neko prevozno sredstvo i karta puta do mora, kupaći kostim i cvetić u kosi! Toliko. Srce (♥) mi drnda za slanom kožom i peskom pod nogama! Za izlascima i zalascima sunca posmatranih sa plaže ili neke terase sa pogledom na more. Za nekim Santorinijem, na primer...








Savršeno letovanje zaslužuje savršeni kupaći, slažete se? Sigurno se sećate onih super medenih Karlavaris kupaćih kostima o kojima sam jednom prilikom prošle godine pisala. U međuvremenu, Nina Karlavaris je svoju novu kolekciju predstavila na 31. Amstel Fashion Weeku, a naše blogerke koje su prisustvovale reviji nisu krile svoje oduševljenje. Sasvim razumljivo, jer je kolekcija kupaćih kostima "Candies" opravdala svoj naziv! Pre neki dan Nina je objavila i lookbook sniman na plažama Sardinije. Kod mene fotografije izazivaju momentalni mentalni teleport u toplije krajeve. I neodoljivu želju za slatkišima!












Ljubac! M.

P.S. Danas se u Nišu otvara treći po redu Fashion Corner - manifestacija koja okuplja mlade, talentovane dizajnere. Dakle, ukoliko ste iz Niša i okoline ne propustite da, do 11. maja, zavirite u ovo modno ćoše i vidite koga sve, osim naše slatke Ane Šurdilović (pa, ko nema bar jednu... dve... tri, četiri njene divne Tašnarija tašnice?!) tu ima!


P.P.S. Random.org je odlučio! Tulips and Lipsticks poklon šalje omiljenoj blogo mami omiljene blogo bebe - Mileni koja piše blog Fashion Magnolia. Draga M, nadam se da ćeš poklon iskoristiti za neka nova modiranja! :)*


20 comments:

  1. Santorini!!! Prosle godine je brat izbegao da me vodi pod izgovorom da cemo ici ove godine. Sad cekam... :)))

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ah, mene već sve miriše na neki juli, tako da te potpuno razumem...
    Kostimi preeeedivni... :)

    ReplyDelete
  3. Prelep post ja ovoga maja srecom radim par enterijera u BUdvi tako da sa terase svakoga jutra gledam u more :-) Dopadaju mi se kupaci kostimi a na slikama plaze i more koji proviruju.Ja sam iz Nisa ali necu ici na Corner i bas mi je zao zbog toga :(

    ReplyDelete
  4. Divan post , kupaci su savrseni :))

    ReplyDelete
  5. ni o cemu drugom ne mogu da mislim!!!
    Divni kostimi!!

    ReplyDelete
  6. Jupiii!
    A Karlavaris kupaci narandzasto raza - candie <3..zelim ga posedovati!!!

    ReplyDelete
  7. svi su mi superiška :)))

    Ne zaboravi na naš giveaway http://blackieandblondie.blogspot.com/2012/04/birthday-giveaway.html :)))

    ReplyDelete
  8. Predivne fotografije. Cestitke M.

    ReplyDelete
  9. Prekrasan post, fotke i kupaći kostimi, savršeno!

    Pozdrav i lijep vikend:)

    ReplyDelete
  10. Iskreno, kupaćim kostimima nisam naročito oduševljena, ali zato Santorini, mooože :D

    ReplyDelete
  11. Predivno!!!
    Svidja mi se cijeli blog, pratim!!!


    P.s.: Mali Giveaway na mom blog-u :)

    xx

    ReplyDelete
  12. e pa teleportovala si sada i mene :)

    ReplyDelete
  13. Joooooj i mene mene drma summer vibe samo tako! Post me podsetio koliko je dobro na vreme krenuti sa organizacijom letovanja pa i pikiranja bikinija sezone! A Santorini... Eh. Knock Down! :D

    ReplyDelete
  14. joj, ne znam koji mi je kupaci bolji od kojeg! :)

    ReplyDelete
  15. E Divote....mada nisam bila nesto odusevljena tim kupacima :///

    ReplyDelete
  16. Couldn't exactly understand the whole text, but the pictures are great!! :))

    ReplyDelete
  17. Jaooo moj voljeni santorini isla bih opet!!! Jako je lepo tamo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...