14.5.12

H&M jesen


Pre neki dan H&M je izbacio lookbook za jesen 2012. I ja sam samo bacila okce na njega... Ali kako je sunce, izgleda, odlučilo da prespava narednih nekoliko dana, i kako sam, silom prilika, iz ormana jutros izvukla zimsku/jesenju odeću, reših da lookbooku dam još jednu šansu. Da ga onako baš proučim. Jer, sasvim je prikladan za ovaj hladni, kišni dan. 
I momentalno me je zagrejao! Topli, stylish džemperi, koža i savršeni nakit... H&M did it again! Stole my heart, podrazumeva se... Pa fotke bacam u ovaj post. Videli ste ih već, znam... Al danas se sve nekako bolje vidi, verujte mi na reč!













Ljubac! M.


14 comments:

  1. Na modelu izgleda odlično, samo kako će to na nama običnim smrtinicima izgledati :D nadam se nečem sličnom :)

    ReplyDelete
  2. odlicno, bas volim H&M trend kolekciju!

    najbolje kradu sa modnih pista :)

    ReplyDelete
  3. Sudeci po ovoj kolekciji , bice nama lepa jesen !:))

    ReplyDelete
  4. Definitivno savršena kolekcija za ovaj dan.
    Ne bih odbila ovaj jedan veliki džemper!;)

    ReplyDelete
  5. odlicno. jedva cekam da dodje u prodavnice da idem da kupim :)

    ReplyDelete
  6. Da budem iskrena, nisam oduševljena, jedino mi se džemper sa prve slike mnooogo sviđa :)

    ReplyDelete
  7. Tamo se uvek nadje nesto interesantno. Ovako na gomili mi se bas i ne dopada.

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se prvi dzemper i kozni sorc.

    ReplyDelete
  9. Super im je lookbook, bas po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  10. H&M je ponovo objasnio... :) I da znas da me momentalno ugrejao ovaj post..hehe :) A treca kombinacija mi je najbolja! :)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. omg.. this is from h&m?! it looks incredible! thanks for sharing :]

    ReplyDelete
  12. Odličan je! Ne mogu da dočekam da dođu kod nas:)

    ReplyDelete
  13. Ovaj kacket sa cirkonima i puder roze spic cipele su ukrale moje srce! Nekako mi je H&M nadmasio sam sebe...I jesam ovo i ranije videla, ali sam ti verovala na rec, i bila si u pravu!;):)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...