27.4.12

Tulips and Lipsticks Turning 1!


Drugari, Lale i Karmini danas slave svoj prvi blogorođendan! Ja - preponosna!
Prvi post nam se dogodio pre tačno godinu dana, i do danas plivamo u ovom čarobnom blogosvetu. Blog sam počela da pišem eto onako... Sasvim slučajno! Zaljubila sam se u nekolicinu (pre svega domaćih) modnih blogova, pa sam i sama rešila da savladam gadgete, HTML kodove i druge blogspot zavrzlame. I tako je nastao Tulips and Lipsticks blog. Kao potreba da se kreativno izrazim, da negde primenim svoje skromno modno znanje i podelim informacije koje svakodnevno upijam. Od javnog, a opet sasvim ličnog modnog dnevnika koji je nekada samo I. čitao (hvala mu na tome i uopšte na presudnom uticaju koji je imao na sprovođenje u delo ideje o upuštanju u sve ovo - zvučim kao na dodeli Oscara ili izboru za Miss:), kako ste mi se redom malo po malo i vi pridruživali, nastalo je ovo što danas redovno čitate. Uz vas moj blog i ja smo rasli i napredovali.
Do neba hvala za svaki komentar i sugestiju! Bez izuzetka mi ulepšavate dane i lepo je znati da nešto što sam prvo pisala za sebe, sada pišem i za vas! :)*
U ukupno 125 postova pisala sam vam o svojim najjačim modnim i lifestyle utiscima. Da mi vreme dozvoljava, pisala bih mnogo više (glava mi je svaki dan puna novih ideja), ali, uzimajući u obzir gomilu obaveza koje imam, drago mi je što uspevam i ovoliko da se posvetim mojoj omiljenoj razbibriga aktivnosti.
Nikada nisam pravila outfit postove, ali mogli ste da me vidite tu i tamo, tamo, tamo. Kroz priču i fotografije sam vas uvela i provela i kroz neka lična iskustva i dogodovštine. (Da usput napomenem da je rekorder po broju komentara bio post o mojoj mami, zbog čega sam posebno srećna!)
Šta dalje...? I dalje se družimo kao i do sad. Nadam se još i više! Radujem se i nekim novim drugarima koji će možda zalutati na ovu stranicu, pa tu i ostati. Jedva čekam nove editorijale, nove kolekcije i neke nove street style zvezde, te da o svemu tome zajedno prodiskutujemo.
















I kako je to kod nas blogera red, za rođendan mi poklanjamo! Imam jednu premedenu New Yorker ešarpu i Six narukvicu za nekog od vas. Pa pisala sam toliko puta o tome kakav su hit pastelne boje ovog proleća! Zato sam se i odlučila za ovu color matching kombinaciju.





Sve već znate...
1. Pratite Tulips and Lipsticks preko Google Friends Connecta,
2. Lajkujte T&L Facebook stranu i
3. Ostavite komentar na ovaj post sa imenom koje koristite na Facebooku i e-mail adresom.
Random.org će sledećeg petka, 04.05.2012. odlučiti na čiju adresu će pristići ovaj pastelni poklončić.
Do sledećeg čitanja...

Ljubac! M.


28 comments:

  1. Aaaa, pa draga srećan prvi blogorođendan!:)Zadovoljstvo mi je što pratim ovaj divan divan blog, drago mi je da si tu! Želim ti još puno sjajnih postova, slatikih komentara. <3

    Dragana Daša Katić
    ohlaladedasha@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Srecan rodjus. Blog je fenomenalan, uvek imas inspirativne postove..Bravo!
    Ja sam za narukvicu!
    fashionmagnolia@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Srecan blogorodjendan!
    Sve najlepse. ;)


    http://nosceteipsum9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Srecan rodjendan, zelim ti da jos dugo citamo tvoje lepe postove :) Volim tvoj blog i radujem se svakom postu !:) Ovim tekstom si me podsetila na mene i moje pocetke blogovanja:))
    Natasa Mitic
    m.natasa79@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Srecan! :)
    Prva godina je nekako najlepsa i nasladja :*

    ReplyDelete
  6. Srecan blog-rodjus ;) Divne slike <3

    ReplyDelete
  7. Hepi brzdej tvom blogu,a tebi zelim jos puno inspiracije i postova!
    milicapsy@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Srecan blogrodjendan :-) Pa JOS mnogo ih zajedno proslavili :D

    ReplyDelete
  9. Srecan rodjendan maleni! Blogorodjendani su uvek divni! :***

    Marina Arnaut
    ma.sooperstar@gmail.com

    ReplyDelete
  10. srecan rodjendan! i jos puno ovakvih inspirativnih blogo-rodjendana!
    Marina Milanov
    mim.milanov@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Cestitammmm, divne si fotografije izabrala!!

    Ajla Nanic
    minni.fashion.dreams@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Srecan, i jos punoooo divnih postova! Odavno sve uradjeno! :))

    paketicpredaha@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Predivan poklon, baš bi mi dobro došao :) pratim te odavno preko bloglovina sviđa mi se kako pišeš, tako ženstveno i inspirativno :) sad te pratim i na fejsu i preko GFC. veliki pozdrav :)
    Marija
    s_maya_87@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Kao prvo, divne sličice :)
    Kao drugo, srećan prvi blogorođendanac i da te još dugo čitamo.
    I kao treće, Lily Peace, drago mi je :D
    minjaosma@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Such a great post - I adore the cupcake!

    xo

    http://girlonbroughtonstreet.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. Exeeeeej! Pa SREĆAN BAŠ BLOGOROĐENDAN! Svakako, još puno inspiracije, radosti i divnih postova ti želim i da se učestalije družimo i ovde na tulips&lipstics-u! :*

    ReplyDelete
  17. Cestitke draga, da nam blogujes jos dugo dugo, sa istim zarom, i da imas puuuno posetilaca, i puno uspeha na svom putu! Zaista uzivam u tvojim tekstovima i radujem se novim postovima!!:)

    ReplyDelete
  18. Čestitam.:)) Ostani i dalje tako pozitivna i inspirativna i čitamo se na istom mestu:*

    ReplyDelete
  19. :o) pa happy B-day! Ovo je vrlo ljupko mestasce gde se kolekcionari inspiracija i lepota!

    ReplyDelete
  20. Aaa, pa čestitam!<3
    Ja sam shvatila skoro da sam totalno zaboravila na prvi rođendan mog bloga...;)
    I super su pokloni!
    Slavica Živanović
    sunflowercic@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. Srecan blogorodjendancic...da imas jos mnoooogo novih i i dalje ovako interesantnih postova... :)

    Svetlana Zmukic
    dictionaryoffashion@gmail.com

    P.S. A giveaway traje i na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  22. pa srecan rodjendan...da nazdravimo uz malo sampanjca i macaronsa!

    ReplyDelete
  23. srecan rodjus sa zakasnjenjem i jos mnogo mnogo leta.. :)*

    ReplyDelete
  24. e pa srecana godisnjica postojanja!!!
    i nadam se da cemo te jos dugo citati jer mi je tvoj blogic jedan od omiljenih! :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...