12.4.12

Spring break

Photobucket

Javljam vam se u sitne sate... Inače sam noćna ptica, a luksuz izigravanja sovice večeras dugujem šačici slobodnih dana koje sam uzela. Tek onako... Malo da predahnem! Da zbrišem iz kancelarije, daleko od "uradi za juče" situacija, nervoznih kolega i drugih dražesnih momenata od kojih mi se ponekad sastoji radni dan. 
Zato sam pritisnula pauzicu i dala sebi prolećni raspust. Jer nekad volim da gluvarim. Da uživam u tabula rasa stanju uma. Eto, na primer, malopre sam (u 1 sat!) išla po omiljeni sladoled. Flashback na studentske dane! Eeeeeh, to je bio život...
Iako sam planirala da vam danas nešto za ozbiljno piskaram, tabula rasa stanje uma, jelte, to ne dozvoljava. Zato manje reči, a (puuuuno) više sličica! Nastavljam sa spring edition postovima i širim svoje dobro raspoloženje... Zarazno je - videćete!






































Ljubac! M.


18 comments:

  1. Jeste, bas je zarazno! :)) Super slicice! :)

    ReplyDelete
  2. Samo ti siri veselo raspolozenje slike su predivne :-)

    ReplyDelete
  3. Uh, ništa kao samoinicijativna pauza od svakodnevnice! Uživaj! :)

    ReplyDelete
  4. Post ti je tako prekrasan i insprirativan, uživala sam!

    Piusa!

    ReplyDelete
  5. Ta dokolica je preko potrebna ponekad!

    Meni je, doduse, tesko da uzmem slobodne dane tek tako (vise volim da imam neki razlog-najbolje putovanje, makar i do Peste :)...jer jako stedim tih 20 slobodnih dana koje dobijamo godisnje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, jeste... Ali trik je u tome da sam uzela samo 2, pa kad sam ih vezala sa ova 4 praznicna... Skoro pa kao pravi odmor! :))

      Delete
  6. Definitivno je zarazno!
    Predivne fotografije!<3
    Uživaj u odmoru...

    ReplyDelete
  7. predivne fotke :) a čime se baviš, mislim koji je to kancelarijski posao koji radi :) veliki pozdrav

    ReplyDelete
  8. Ja obožavam ovakve postove sa ovako divnim sličicama <3

    ReplyDelete
  9. Amazinh pictures!
    I really like this blog, there are a lot of inspirations! I'm following it now.

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!

    ReplyDelete
  10. Vala jeste zarazno :)
    Odličan post...
    Uptavo naišla na tvoj blog,
    prelistavam postove,
    i zaista sam prijatno iznenadjena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!
      Nadam se da ces uzivati ;)

      Delete
  11. Oooooo, pa beskurpuloznu uživanciju tokom veknda želim! Samo sledi slike i milina. :*

    ReplyDelete
  12. sjajno napisano... uzivaj u praznicima!

    ReplyDelete
  13. uuf,pa meni svi postovi nastaju u 5 ujutru...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...