13.4.12

My major blog crush


Po ceo dan šnjuram po netu, šetam, šnjuram po netu, spavam, čitam, šnjuram po netu... Stop right there! Klik, klik... Okej, kako (stvarno kako) je  moguće da na ovu devojku tek sad naletim?! Pa, živela sam u potpunom blogo neznanju!
Jessica Stein je jedna super stylish devojka iz Sidneja, čiji blog me naprosto oduvao! Najbolje blogove sam otkrila još na početku mog blogerskog života, pa mi je Tuula Vintage blog divno osveženje posle duuugo vremena. 
Njeni outfiti su bliski mom srculencetu i poimanju stila, te gotovo da nije ponela ni jedan koji ja ne bih ponela istog momenta! Moje oduševljenje je tim veće... 
Prava inspiracija za proleće i predstojeće leto! Kako se vama čini?

























Ljubac! M.

25 comments:

  1. Ni ja ne verujem!
    Naišla sam na milion slika ove devojke
    na netu, a tek sada saznajem da je blogerka.
    Odlično odkriće! ;)

    ReplyDelete
  2. Famozan blog, hvala ti što si nam ga otkrila!

    ReplyDelete
  3. Divno ona sve to nosi ali meni se ukačiše one crne cipeliške sa zlatnim "okovima" oko članaka! Amazing komad vredan svake investicije-zbog dizajna jel'te.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cipelice su Zarine, a okovi iz Asosa - ja sam ih odavno pikirala! :))

      Delete
  4. Uh, ima stvarno super kombinacija... Pratim je od sada :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fenomenalna je.Odlično otkriće:)

    ReplyDelete
  6. Na nekim slikama me podsjeca na Miru Dumu :) Super stil!

    ReplyDelete
  7. Ima divne slike, moraću da pregledam njen blog :)

    ReplyDelete
  8. Odlicna je, kakve savrsene kombinacije !:)

    ReplyDelete
  9. Bas je odlicna. Upravo sam na njenom blogu (drugi tab) i W O W :)))

    ReplyDelete
  10. great pictures! you have such a nice blog!!

    ReplyDelete
  11. ima savrsene fotografije i savrsen jednostavan a opet intrigantan stil,volim je

    ReplyDelete
  12. Prelepo! I devojka i detalji!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. tjaaa vec sam je zapisala
    hocu nekog novog, stvrno u poslednje vreme nekako tesko dajem bookmark
    :)

    ReplyDelete
  14. Stvarno je odlicna, svidja mi se njen stil :)

    ReplyDelete
  15. ooooodavnoo je obozavam. cura ima editorijale, a ne postove choveche... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...