6.4.12

Fairly


Odlučno bojimo ovaj tmurni dan pastelnim bojama! Vremenska prognoza nam možda ne ide u prilog, ali who cares? kad su ovosezonski modni trendovi na našoj strani. 
Jedan od najdražih i najvoljenijih stanovnika mog garderobera je savršena Fairly haljina. Jednom obučena. Bež svila i prljavo ljubičasta čipka - match made in heaven! E, baš zbog te haljine volim ponekad da zvirnem u Fairly online kutak i snimim šta ima novo. Tako sam pre neki dan naletela na prolećnu kampanju ovog italijanskog brenda, koja me kupila pre svega springish atmosferom. I mada ni jedan komad nije ni blizu kao moja The One haljinica, rado bih šećkala pločnicima nekog divnog grada obučena poput ovog modela. Sa sve narandžastim karminom!
Koliko mi je poznato, Fairly odećicu možete pronaći u Modiani/Aveniji mode (u Mercatoru), lovely Lovely radnjici i još nekim multibrand prodavnicama.
Evo, virtualno mi se osunčajte i mentalno se teleportujte u ovu savršenu scenografiju. A što se mene tiče, vikend može da počne!

















Ljubac! M.


15 comments:

  1. Divna kolekcija:) ovu zelenu dugu haljinu sam videla u Aveniji mode, prelepa !:)

    ReplyDelete
  2. Zelena duga haljina je fenomenalna! :D

    ReplyDelete
  3. Fairly ima divne stvari tako nezne i zenstvene :-)

    ReplyDelete
  4. Baš im je nežna i romantična kolekcija :) Sviđa mi se mornarski sako :D

    ReplyDelete
  5. Fotografije su mi divne, nisam mogla prestat gledati kad sam otvorila ovaj post...a da ne spominjem činjenicu da sam odljepila na prugasti blejzer i žutu haljinicu...I`m in love! <3

    ReplyDelete
  6. Ona prva zelena gore je adorable! I ceo stav "prkosimo vremenskoj prognozi" - thumbs up! :*

    ReplyDelete
  7. ova zadnja haljinica mi je preljepa,em sto volim zeleno em sto ima otvor na ledjima :))
    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kakvi komadi, savrseni za prolece! Hvala na inspiraciji!

    ReplyDelete
  9. Ženstveno i romantično, mnogo mi se sviđa. Nije baš za proleće (kod mene je hladno), ali za leto bi bilo savršeno.

    ReplyDelete
  10. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.de
    minnja-facebook

    Love
    Minnja

    ReplyDelete
  11. nisam znala za njih,ovo je predivno..fotografije su ah ah!!

    ReplyDelete
  12. Prelepe stvari i još bolje fotke:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...