25.4.12

Dreamland


Dreamland state of mind. Omiljeni životni koncept. Briga bez. A i kad naiđe koja - trk, trk, hop, hop, pravac u Dreamland. Pa sve bude mnogo lakše!
U Zemlji snova nema loših stvari, niti ljudi. Suštinski, sve se svodi na zabavu, onu pravu, iskrenu. Uživanje par excellence! Lično Zemlju snova zamišljam kao onu iz jednog starog crtanog filma... Kao veliki luna park! Tone sladoleda i šećerne vune! Ringišpili vs. konjići, pa ko šta voli. (Kako sam malo porasla, nađu se tu i poneke cipelice i kokteli, ali, hej! Kad je bal...:)
E, a tako nekako Zemlju snova zamišlja i ekipa iz srpskog izdanja časopisa ELLE, čini mi se. U novom, rođendanskom izdanju, ELLE nam donosi svoju Dreamland viziju kroz objektiv nepogrešivog Miloša Nadaždina. Nenad Janjatović bio je zadužen za modni aspekt ovog editorijala, te su se na fotografijama našli i odlični komadi domaćih dizajnera (pa ko nije odlepio za Mihano Momosa haljinama i zaljubio se u Ana Ljubinković šorts sa perlama?!), a Jefimija Jokić i Neva Rok, lepotice sa fotografija, silno su se zabavljale dok su pozirale. Zabavljamo se i mi listajući editorijal.
Kišo, iš! Meni je danas baš sunce!





Ljubac! M.


10 comments:

  1. Bas sam jutros listala rodjendansko izdanje i pomislila isto sto i ti ;_)

    ReplyDelete
  2. Super su sličice, a ove naočare sa poslednje fotke, uf <3

    ReplyDelete
  3. Evo pokušavam mozak da umotam i izolujem šećernom vunom! Da se zaštitim! :) Odo' po Elle pa da nastavim ovaj intro iz tvog posta...

    ReplyDelete
  4. Snovi su najljepsi, bez pregovaranja. A fotografije su super :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...