6.3.12

Dolce & Gabbana, fall 2012


Sezona najbitnijih Fashion Weekova je praktično prošla. Na mom blogu potpuno neopaženo... Nisam ni zagrebala po površini! U stvarnosti, nakupila sam stotine i stotine fotografija otkačenih "uličnih" outfita, modela sa piste, backstage ludila i front row pozera. Toliko svega, da nisam znala o čemu bih pre. Prikladnim su mi se činili jedino postovi koji bi se sastojali od eksklamacija (ah!, oh!, eh!) i jedno stotinak uploadovanih fotki. Zato sam čekala da se utisci slegnu i da izdvojim one najjače. Početna tačka - Milano! Ili je u pitanju Sicilija...?
Totalno subjektivno obožavam ovaj italijanski dvojac. I kad ih hvale i kad ih kritikuju. Iako privatno preferiram jednostavnost i klasiku, rado bih unela malo Dolce & Gabbana kiča u svoje outfite i nosila bih gotovo sve sa njihovim potpisom. I korsete, i lukove&papričice, i razgolićeni stomak, i čipku! 
Jesen 2012. će, za Dolce & Gabbana devojke, biti u znaku ružica i vinove loze. Čednijih formi, ali ni malo čednih providnih materijala. Osnovna inspiracija je once again Sicilija i tipična italijanka - žena i majka. Zanosna, otresita, tradicionalna, nežna, temperamentna. Mamma mia!




Barokni i rokoko elementi kolekcije su se naslućivali već iz dekoracije piste, koja je bila ukrašena cvećem i velikim ogledalom sa kitnjastim zlatnim ramom. A na odeći, obući i asesoarima sve je prštalo od anđelčića, šarenih cvetova i zlatnih ornamenata.











Domenico i Stefano koketiraju i sa religijskim obeležjima, pa njihovi crno-zlatni capeovi podsećaju na kardinalske odore.






Nasuprot teškoj crnoj, u kolekciji je u velikoj meri zastupljena lepršava bela boja - bela čipka i til. Sve začinjeni out-of-this-world vezom sa cvetnim, etno motivima.



I dok se u pozadini čula muzika iz Verdijeve opere Rigoleto, iz prvog reda reviju su pratile dive poput Monice Bellucci (osvedočene muze kreatora), Helen Mirren i Biance Brandolini D'adda.




Zamišljam kako ovako nekako obučena šetam ulicama Palerma... Zamišljam sunce, more, operu i vino. Uživam!









Ljubac! M.

P.S. Pre koji dan dobih i ja svoju prvu blogo nagradu! Slatka Dubravka sa bloga Love Style Magic mi je dodelila istu zbog, kako je obrazložila, zanimljivih tema i postova. Instant sreća! Kako mi je LSM jedan od dražih domaćih blogova, toplo preporučujem jedan brzinski klik-klik na link.

16 comments:

  1. koliko sam odusevljena ovom kolekcijom, ostala sam bez teksta...Masivne mindjuse, cvetni print i neodoljive kike su me kupile, zelim da sanjam ovu kolekciju na sebi nocas!:)

    ReplyDelete
  2. kolekcija i sve sto je prati je fantasticno!!!Volim sve sto mirise na Siciliju,a jos kad ima baroka mora biti impresivno,bogato i puno fascinantnih detalja.Dopada mi se sminka,frizure i ova "bela" verzija Sicilijabke!!

    ReplyDelete
  3. Ovo je jedna jako, jako lepa kolekcija puna zanimljivih detalja. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  4. e danas sam bas probala kod drugarice njen d and g prsluk /maicu s ovim andjelcicima od pre par sezona...
    inace,realno mi se dobada veci de kolekcije i to bas bas,al sam trenutno u fazonu da ukljucim monohromatski vid,i ne vidim boje,cvece i sl jer sam se prezasitila..
    al bi i ja volela sebe videti kako setam Palermom u ovim crnim korset haljinama sa zlatnim ...

    ReplyDelete
  5. crno i zlatno super, cvece obozavam, njihov kiceraj mi je kul, sve u svemu savrseno.

    ReplyDelete
  6. Kolekcija je savršena,svaki detalj mi se sviđa:)

    ReplyDelete
  7. Baš je mamma mia! Iako vuče u kič, tako je dobro upakovano da ni ne primetim :)

    ReplyDelete
  8. Boze kakva kolekcijaaaaaa...savrseno i slazem se sa Dubravkom vuce na kic ali je dobro upakovano da se ne primeti!!! Cvece, zlatno, cipka, love!!:)

    ReplyDelete
  9. Ja sam totalno oduševljena kolekcijom! Crno zlatna kombinacija, vez, asesoari...savršenstvo!

    ReplyDelete
  10. sta znam.. meni su divni ovi goblen + barok momenti!

    ReplyDelete
  11. xaxxaa...i ja sam skupljala kao luda "otkacene" outfite.....znam taj osecaj...a kolekcija je predobra...

    ReplyDelete
  12. Super je asesoar+kampanja sa Monikom Beluci!

    ReplyDelete
  13. meni je ova kolekcija savrsena

    ReplyDelete
  14. Odlican post! Obozavam D&G!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...