10.2.12

Ulyana, once again/Ульяна, ещё раз


Sećate se kako sam kukala za Ulyana Sergeenko odećicom iz kolekcije za jesen/zimu? Ulyana mi je bila otkriće godine, a pomenuta kolekcija hit za ovu sezonu! Ne bih o razmerama moje snuždenosti nakon što sam izgooglala cene pojedinih komada (komotno kredit da dignete za kupovinu... suknje!) i o onom Dreams Meet Reality momentu. Jer odeća je za maštarenje i inspiraciju dušu dala! Stoga i dalje - maštarim!
Kolekcija za proleće/leto me nije tako oborila s nogu. Kad sunce sine, ja sam ipak devojka za boje... Pastel... Usko, kratko, slatko! Ali se svakako divim Ulyaninom pomalo teatralnom pristupu modi. Modeli kao da su sa slikarskog platna istrčali pravo na pistu. Malo kraja 19. veka, malo početka 20. veka. Gotovo nimalo sadašnjice. Zato su me oduševile ove backstage fotografije sa Ulyanine revije. Zoom na detalje i atmosferu (snimak cele revije možete pogledati ovde).




















Sanjam vremena u kojima bi se žene ovako obukle i čisto - prošetale gradom, na primer! Bez začuđenih pogleda koji bi ih pratili...

Ljubac! M.

26 comments:

  1. Predivne su slike! Ova poslednja slika je fenomenalna, i haljina jeee...
    ..mozda jednog dana i prosetamo svi ovako :)

    ReplyDelete
  2. Meni je kao suvremena interpretacija Diorovg NEW LOOKa! Fotografije su divne! <3

    ReplyDelete
  3. Jao Miluuuuu! :*** Ovo je prelepo prijatan backstage post! Šešir me je već obuzeo da naručujem tamo iza Norka da se snađu i nabave sličan a ostaloooo ide pravac na Spring Notes koje ovih dana polako slažem! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako uspes da dobavis sesiric, javljaj da i ja idem da ih davim :))

      Delete
  4. Malo je reci da me ta zena odusevljava, fenomenalna je !:)

    ReplyDelete
  5. Predivno zaista!!!!
    Oduševljena sam šeširićima ;)

    ReplyDelete
  6. Kad bi se ta vremena vratila...Drago mi je sto smo pile cedjenu/caj i pricale o njoj.:) Krasam post. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bas smo je spominjale - stuca jadna zena! :)

      Delete
  7. Obozavam dodir likovnog i mode + moda s kraja 19. i s pocetka 20. veka <3

    ReplyDelete
  8. ovo mi je ulepsalo dan... ozbiljno :)

    ReplyDelete
  9. wow! I ja sanjam ta vremena...:)

    ReplyDelete
  10. I ja sanjam o tim vremenima. Odličan post. Zadnja haljina predivna.

    ReplyDelete
  11. I love these backstage pics. They're so inspiring <3
    Greetings,
    Joanna from www.violinstyle.blogspot.com

    PS.Please take a look at my outfits and follow me if you like my fashion blog ;)

    ReplyDelete
  12. Prelepe fotografije! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ovo je jako krasno! i meni se sviđa taj stil :) izgleda tako šik i elegantno, baš za prave dame :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. from Russia with love...yelim da mogu nesmetano ovako da se oblacim,tj da vodim yivot u kome bi moja svakodnevnica bila ova garderoba

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...