16.2.12

Paris, je t'aime

Photobucket
Happy Valentine's Plus One Day! I posle Dana zaljubljenih, ja nastavljam da budem zaljubljena! Svako malo uznemire se leptirići u stomaku i ja imam novu simpatiju. Eto, danas sam se baš jako zaljubila u muffiniće sa jabukom i cimetom koje je mama pravila i u celokupnu Zarinu prolećnu kolekciju.
E sad, kad je Pariz u pitanju, to je potpuno druga priča. Paris et moi smo davno prevazišli tu fazu zaljubljenosti i u ljubavi smo već jako dugo. Grad ljubavi i ja. U ljubavi.  Jedan susret je bio dovoljan i posve fatalan i od tad čeznem da mu se vratim. Louvre, Montmartre, Tour Eiffel i sve one divnoće od Arc de Triomphe, pa sve niz Champs-Elysees čekaju na mene... Oh, srešćemo se uskoro... Prosto znam...
































Ljubac! M.

24 comments:

  1. divna ti je ta romansa, pomalo sam ljubomorna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pariz ima veliko srce i otvoren je za nova poznanstva :))

      Delete
  2. Ah taj Pariz... ;)
    Divne fotkice si izabrala!

    ReplyDelete
  3. njikad nisam bila. Zamisli. A putovama sam ihaaaj. Verovatno ga podsvesno chuvam za velike stvari! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dusu dao za velike stvari! Al divan je anytime :)

      Delete
  4. ljubav koja ne umire... :) eh Pariz!

    ReplyDelete
  5. Odgledah sinoc "Midnight in Paris" i nekako jos pod utiskom, nalecem na tvoj post :))

    ReplyDelete
  6. Moje mišljenje je da je Pariz malo izvikan, ali ipak, želim otići tmao opet i opet i opet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recimo da na momente nije bio onakav kakvim sam ga zamisljala (dosta je prljaviji, "pariski stil" ne postoji osim u najskupljim delovima grada, i sl.), ali je uglavnom bio mnogo vise od onog sto sam ocekivala (prelep, prelep, prelep grad)! :)

      Delete
  7. E to se zove ljubav! :)
    P.S. Zelim i ja pogled na Ajfeolov toranj, dok blogujem :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu fotkicu sam i stavila za sve blogere :)

      Delete
  8. Who does not adore Paris? :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. oh, oui je t'aime, Paris! :)
    hehe razumem te skroz, i ja sam vecito u oblacima, i vazno je da ti leptirici stalno leprsaju :))
    jedva cekam svoje putovanje u Pariz, mislim da cu se onesvestiti od ljubavi ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, glava-u-oblacima sindrom :)) Uzivaces, sigurno!

      Delete
  10. Predivan!Bila sam pre dve godine i još uvek patim za tom lepotom;)Jedva čekam da mi se ponovo ukaže prilika:)

    ReplyDelete
  11. jaooo hvala na ovim slikama!!! grad u kome cu umreti...<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...